MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Nieuwe Queen + Paul Rodgers single

zoeken in:
Er is een nieuwe Queen + Paul Rodgers single uit. Hij heet Say It's Not True en is (legaal) gratis te downloaden. En, wat vinden jullie ervan?

met queen bedoel je het kwart minus freddie mercury minus john deacon neem ik aan?

John Deacon heeft al jaren geleden besloten om uit de muziek wereld te stappen,en heeft tegen Brian May en Roger Taylor gezegd dat hij ze steunt in wat ze als Queen,uitbrengen
Freddie Mercury is nu al 16 jaar dood,en JA hij WAS de zanger van Queen, met de nadruk op WAS.
Nu gaan ze verder als Queen (of mischien als Queen+Paul Rodgers,even afwachten welke bandnaam er op de aankomende cd staat)
Zoals Roger Taylor al zei naar aanleiding van de Queen+Paul Rodgers Tour
"Als mensen er niet tegen kunnen dat Paul, Queen nummers zingt,
moeten ze thuis blijven en de platen luisteren,waar Freddie op zingt"
Personelijk vind ik deze single goed klinken,en ik ben dan ook heel benieuwd naar de Cd
Ach, de meningen omtrent de orginele band Queen (Freddie,Roger,John,en Brian)en de 'nieuwe' band Queen (Roger,Brian en Paul) zullen verdeeld blijven.
I

Het nummer wordt nu zelfs als echte single verkocht!!!

Ik vind het boven verwachting goed. De oorspronkelijke versie die ze twee jaar gelden tijdens hun tour ten gehoren brachten vond ik nog wat fletsjes, hij is nu wat opgerocked en dat doet het nummer goed.

Bartjeking schreef:
Ik vind het boven verwachting goed. De oorspronkelijke versie die ze twee jaar gelden tijdens hun tour ten gehoren brachten vond ik nog wat fletsjes, hij is nu wat opgerocked en dat doet het nummer goed.

De originele versie van het nummer is zelfs nog ouder,
Het gaat hier om de song 'Say It's Not True' dat oorspronkelijk is geschreven voor het Nelson Mandela’s 46664 HIV AIDS global campaign festival in 2003.
Daarna dus tijdens de tournee 2005/2006 ,en nu dus een
in een studio versie.
Vind het best n goed nummer alleen, wat ik wel jammer vind, is dat er een zweverig effect over de zang van Roger en Brian loopt,en dat het lijkt of Paul ver van de microfoon staat.,Maar mischien ligt dat aan de download versie,en klont het beter op de echte single

Het is trouwens Queen+Paul Rodgers, en Niet Queen, Queen
was met Freddie en John Deacon erbij.

Er komt dus ook geen nieuwe Queen cd, maar een Queen+Paul Rodgers CD, en heel mischien een nieuwe tournee in 2008

Gast
geplaatst: vandaag om 06:33 uur

geplaatst: vandaag om 06:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.