Muziek / Nieuws / Nieuw Pixies-album
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2005, 20:03 uur
Heeft er iemand nieuws over het nieuwe Pixies-album, want ik had gehoord dat er een nieuwe uitkomt dit jaar. Ik hoop dat ze nog zo'n mooie nummers kunnen maken als vroeger. Ik weet nog niet of ik het nieuwe album ga halen, aangezien ik de oude albums nog niet heb (alleen de verzamelaar Death To The Pixies). Dus ik denk dat ik eerst voor de oude albums ga sparen, want die mogen eigenlijk niet in mijn collectie ontbreken.
0
geplaatst: 2 april 2005, 21:26 uur
Koop zeker de oude albums! Echt een heel erg grote aanrader, vooral de eerste 2. Daarna werd het toch allemaal een tikkeltje minder.
0
geplaatst: 2 april 2005, 21:45 uur
Ik ben het ook zeker van plan, maar ik ben maar een tiener met heel weinig geld en heel veel CD's op mijn verlanglijstje staan.
0
geplaatst: 11 mei 2008, 02:34 uur
Een nieuw Pixies-album komt er niet, heb ik gehoord? Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant ook weer prettig... De chemie van eind jaren 80 was erg uniek, het zou een hele toer zijn om alle verwachtingen waar te maken... Laat ze lekker optreden met die oude nummers, die rock(t)en toch enorm. Ik ben al blij dat ze het plezier van het spelen van de oude nummers hebben (terug)gevonden, een nieuw album zou op zich leuk zijn, maar dan moeten ze er wel zin in hebben, maar dat hebben ze blijkbaar niet.
0
geplaatst: 11 mei 2008, 09:45 uur
Niet erg dat het er niet komt: je krijgt er toch maar van die Pumpkins-Zeitgeist-achtige teleurstellingen van 

1
geplaatst: 31 juli 2019, 22:16 uur
Hoi Ward Album van Pixies ,Beneath the eyrie ,komt in September uit, er zijn wel podcasts te vinden van n paar nummer van deze nieuwe cd, maar zoals gemaster als zei, t word nooit meer zo goed als toen ze nog met Kim deal speelden . dus ga voor oude werk, n oude cd kost ook niet zo veel meer tegenwoordig, dat was vroeger toen ik tiener was wel anders toen bestond de cd net, ik ben in 1988 twee dagen achter elkaar naar ze wezen kijken in vredenburg Utrecht en paradiso Amsterdam 2016 in H music hall , ga 4 oktober naar 013 Tilburg om ze daar voor de vierde keer te zien maar vooral te horen,, I Love Pixies 4 ever mvg Bdelighted
3
geplaatst: 31 juli 2019, 22:19 uur
Wat zal Ward blij zijn dat ie na 14 jaar eindelijk info over het nieuwe Pixies-album heeft.
0
geplaatst: 1 augustus 2019, 07:52 uur
?
Desalniettemin bedankt voor de info. De eerste drie platen staan hier overigens al lang en breed in de kast. Trompe le Monde moet ik nog een keer aanschaffen. De albums na hun terugkeer heb ik links laten liggen, maar misschien toch een keer een kans geven.
Desalniettemin bedankt voor de info. De eerste drie platen staan hier overigens al lang en breed in de kast. Trompe le Monde moet ik nog een keer aanschaffen. De albums na hun terugkeer heb ik links laten liggen, maar misschien toch een keer een kans geven.
* denotes required fields.