MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Feelies reunie

zoeken in:

(afbeelding)
de eerste foto van het illustere vijftal sinds vijftien jaar?
Zeker ze zijn:
(v.l.n.r.)
Grijzer ( Brenda)
Nog dunner ( Glenn)
Weinig veranderd (Dave)
Er weer bij ( Bill)
Dikker (Stan)

maar deze foto bewijst: ze zijn ook weer bij elkaar

Vijftien jaar eerder:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Goed nieuws, in de gaten houden of ze evt. gaan touren !!

Zijn we al fanatiek mee bezig, met dat in de gaten houden

De releases van de reissues duurt trouwens wel erg lang.Zie mij hier al(denkbeeldig) met een grijze ZZ Top baard achter de computer zitten,wachtende op het verlossende woord 1 en 2 Juli zijn ze trouwens te bewonderen in Hoboken.

Zoals zo vaak zijn er problemen met de platenmaatschappijen, de rechten zijn ook nog eens verdeeld, naar het schijnt.
Ik begreep van de "beheerder" van deze feelies site dat het wel wordt geprobeerd, maar dat het niet erg wil vlotten.

Maar stel dat de reunie zou leiden tot een nieuw album, misschien dat de bonzen dan toegeven.

feelies fotoos van het optreden op het RIver to River Festval, op 4 juli j.l.

Je kunt wel zien dat het de nationale feestdag was, want Brenda heeft haar mooiste jurk uit de kast gehaald.
Alleen lullig dat het de kast van haar oma was.......

Een artikel op de NYT site:
new york times

met als belangrijkste feiten; Mercer en Million schrijven samen weer nieuwe songs
En ja ze zijn bezig met reissues van de twee albums waar de band de rechten van heeft ( Crazy Rythms en Good Earth)

en meer fotoos

Zag laatst de cd van Crazy Rhythms op Ebay voor € 35,00. Wacht ik toch nog maar even op de reissue. De vinylversie doet het gelukkig nog steeds.

Ah, The Feelies Ik was gisteren net hun Crazy Rythms aan het verkennen. Lekkere nummertjes, ik zal er de volgende weken zeker meer aandacht aan besteden.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:33 uur

geplaatst: vandaag om 06:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.