MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Manchester bands - 2008 ...

zoeken in:
zo te zien komen of zijn veel bands uit Manchester in 2008 bezig geweest met nieuwe albums ...

[modknip nieuwsbericht]

mml
Manchester is al enkele decennia het epicentrum van de muziekwereld. Maar dit jaar is het inderdaad wat meer

En ik maar denken dat Berlijn en Detroit de centra zijn.

GrafGantz schreef:
En ik maar denken dat Berlijn en Detroit de centra zijn.

dan zat je inderdaad naast (al zijn dat ook nog 2 steden van 2 verschillende continents)

Ehm, volgens mij liggen Manchester en Berlijn op hetzelfde continent anders.

herman schreef:
Ehm, volgens mij liggen Manchester en Berlijn op hetzelfde continent anders.

ik bedoelde die Berlijn en Detroit quote - niks met mijn Manchester observatie te maken

mml
Today Glasgow is revelling in its latest accolade as it is named a world centre of music by Unesco, the United Nations cultural organisation.

bron: independent.co.uk

tondeman
Allemaal dankzij The Fratellis!

for info ... begint nu!!

[modknip nieuwsbericht]

er was ook best veel over o.a. The Smiths, Morrissey en dan beelden (concerten en interviews) van Joy Division en New Order dat ik nog nooit gezien had!
Happy Mondays live op Top of the pops samen met Kirsty MacColl was leuk om te zien - en wist niet dat Swet Sensation (met grote soul hit in de jaren 70) uit Manchester kwamen!
was ook leuk om The Ting Tings te zien als afsluiter (met live optreden van Later With Jools Holland show van BBC2)

engels talig samenvatting over bands en scenes van Manchester sinds de jaren 60 ... echt ongelovelijk hoeveel er vandaan komen!

[modknip nieuwsbericht]

Gast
geplaatst: vandaag om 06:34 uur

geplaatst: vandaag om 06:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.