MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / BBC Electric Proms (afgelopen weekend) ...

zoeken in:
zo te zien nog geen bericht hierover - wie had deze live sessions op BBC2 gezien?

live optredens van o.a. Oasis, The Last Shadow Puppets, Candie Payne (mijn tip van 2006!!), Glasvegas, Goldfrapp, The Streets, .. en ook een van Burt Bacharach!

Oasis eindigde hun concert met I am The Walrus (met een volle choir!)

http://www.bbc.co.uk/electricproms/

Kwam het tegen toen ik 's avonds laat nog was aan het zappen. Heb alleen Oasis kunnen zien, vanaf Don't Look Back in Anger (ook met choir). Gelukkig dus nog Champagne Supernova en I Am the Walrus kunnen meepikken.

tondeman
Candie Payne gemist... Wist niet dat zij ook een concert zou doen gvd. Hoop dat de BBC nog wat laat zien daarvan in de samenvatting aflevering.
Maar goed, gisteren Oasis gekeken. Nogal slecht. Heb me een paar keer zitten afvragen of er wat mis was met het geluid. Liam zijn stem is officieel dood nu, hij haalt het einde van woorden niet eens meer . Dat koor voegde ook geen zak toe. Behalve bij I Am the Walrus die klonk echt vet.

Het koor bij Oasis vond ik vooral bij Wonderwall totaal niet passend en het hele optreden was niet echt denderend. Noel en zijn gitaar vind ik dan wel weer de moeite waard om ze in de gaten te houden.
Het is echt zo'n band die me live nog niet weet te overtuigen, de meeste platen vind ik wel goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:46 uur

geplaatst: vandaag om 04:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.