menu

Muziek / Nieuws / Milk Inc. wint een M.I.A. Award, tjongejonge

zoeken in:
Father McKenzie
I zit, terwijl ik echte muziek zit te rippen naar mijn i-tunes, om die 120 gb grote i-pod boordevol muziek te stoppen, met een half oog naar die M.I.A.'s te kijken op teevee één.
De M.I.A.'s zijn de Belgische "Music Industry Awards".

Milc Inc wint een M.I.A. in de categorie Dance.

het zal wel.

Gauw NEIL YOUNG's Cortez The Killer met de Sennheiser koptelefoon op, een glas bier drinken en deze MIA kater doorspoelen, tjongejonge er is toch ongelooflijk veel goedbedoelde rommel op deze wereld.
We krijgen de artiesten die we verdienen, geloof ik. Arm Vlaanderen!

avatar van herman
Tsja, wie neemt dat soort awards ueberhaupt serieus...

Father McKenzie
Het is uiteraard opgezet door de noodlijdende platenindustrie zelve, ons kent ons.... en we worden er allemaal beter van, iets van die strekking, zeker??

Pastichio Rocker
[_] Geschikt: Milk Inc
[X] Ongeshikt: Neil Young

Father McKenzie
Pastichio Rocker schreef:
[_] Geschikt: Milk Inc
[X] Ongeshikt: Neil Young


Als ik nou begreep wat je met zo'n "opmerking" bedoelde.... nou ja, Neil Young zal jouw ding dan niet wezen, Je suppose??

Stijn_Slayer
Achja op iemand die Osdorp Posse in z'n top 10 heeft en dan over Neil Young begint moet je gewoon niet ingaan...

Natuurlijk is Milk inc. vreselijk en draaien deze awards totaal niet om muziek. Het enige dat tegenwoordig telt is geld en hoe ''artiesten'' eruit zien....

Father McKenzie
Stijn_Slayer schreef:
Achja op iemand die Osdorp Posse in z'n top 10 heeft en dan over Neil Young begint moet je gewoon niet ingaan...

Natuurlijk is Milk inc. vreselijk en draaien deze awards totaal niet om muziek. Het enige dat tegenwoordig telt is geld en hoe ''artiesten'' eruit zien....


De teloorgang van de pure muziekbeleving. Ik vind die dansprojecten gewoon allemaal achterlijk en ontzettend slecht. Heeft mijn inziens geen kloten meer met muziek te maken, inderdaad.
En die Reggie die ZIET er niet eens goed uit, met zijn paardenbakkes en zijn mietjeskapsel, màn, wàt een verschrikking... "en daar laat onze Lieve Heer zijn patatjes voor groeien" zou mijn vader zaliger dan zeggen....

avatar van Rhythm & Poetry
Ach ja, ik ben gestopt om me druk te maken over wie wel en niet een prijs in de wacht sleept. Zo heb ik vernomen dat Lil Wayne 4 grammy's heeft gewonnen, hij is toch wel een verschrikking binnen de muziekwereld. Maar ach, wat maakt het mij uit en ik zet mijn favoriete muziek nog wat harder...

avatar van GrafGantz
Ik vraag me nu serieus af of M.I.A. weleens een Milk award gewonnen heeft.

avatar van tnf
tnf
Tja, misschien heeft het feit dat ze het al sinds eind jaren 90 volhouden wel een rol gespeeld. Kutmuziek (met telkens dezelfde totaal humorloze zang) of niet. Het verandert niets, het klinkt nog stééds als wat ze eind jaren 90 al deden en ze trekken er nog net zo veel publiek mee als toen. En volgens mij komen er ook nog steeds nieuwe 16-jarige fans bij, naast de in het begin al aanwezige freaks die nu veel ouder zijn.

Het groepje intrigeert me mateloos; wat is toch het geheim van die lui...

(Ja, ik vond het in 1999/2000 ook leuk, maar 1) het was toen nog mijn muzieksmaak, en 2) 10 jaar lang alleen maar pindakaas op je brood is toch ook niet lekker?)

avatar van Paalhaas
GrafGantz schreef:
Ik vraag me nu serieus af of M.I.A. weleens een Milk award gewonnen heeft.

Arme drommel.

avatar van itchy
Nep-celebreties die andere nep-celebreties prijzen geven. De reden dat ik geen TV meer kijk.

avatar van herman
Net als tv-programma's over tv-'sterren'.

avatar van Arrie
Father McKenzie schreef:
(quote)


De teloorgang van de pure muziekbeleving. Ik vind die dansprojecten gewoon allemaal achterlijk en ontzettend slecht. Heeft mijn inziens geen kloten meer met muziek te maken, inderdaad.

Nou niet alle dance over een kam gaan scheren he! Er is genoeg goede dance.

Father McKenzie
itchy schreef:
Nep-celebreties die andere nep-celebreties prijzen geven. De reden dat ik geen TV meer kijk.

Televisie is net als het echte leven; Je moet er dat uitpikken dat voor jou leuk of interessant is; De meeste mensen zetten op zeker uur 's avonds die lichtbak aan en gaan er als konijnen voorliggen, voorhangen of voorzitten en ondergaan dat klereding lijdzaam.
Televisie brengt een ruime kijk op de wereld, net als internet. En net als internet zit er veel ONZIN op televisie.
Het is aan jezelf om er gewoon het voor jou interessante uit te kiezen en voor de rest kun je beter leukere dingen verzinnen dan slaafs naar die lichtbak te zitten kijken, toch?
Tip;
Momenteel loopt er op de Vlaamse zender één een doldwaze serie over een familie nogal neurotische beenhouwers, slagers dus;
Gemaakt door dezelfde mensen die ook al het hilarische "Het Eiland" maakten.
Het heet "Van Vlees en Bloed" en is meesterlijk in zijn genre.
Iedere donderdagavond is dat.
Maar misschien echt te Vlaams en voor Hollanders niet geheel herkenbaar. Ik twijfel aan de levensvatbaarheid van pure Vlaamse toestanden in Nederland.

fastpulseboy
Father McKenzie schreef:
Ik twijfel aan de levensvatbaarheid van pure Vlaamse toestanden in Nederland.


kweetniet!

Ik vond "aanrijding in moscou" echt super!

avatar van lauradance
Ach als Milk Inc een award krijgt dan zijn er vast heel veel mensen die het ontzettend leuk vinden, naar de winkel rennen voor hun platen en op ze stemmen. Dat vind ik op zich ook wel een award waard, dat ze mensen vinden die dat vrijwillig doen. Dus de award is terecht!

Nian
Een beetje onterecht vind ik: Milk Inc is een goede groep en ze hebben leuke songs maar ze zijn niet goed genoeg voor een Mia. De Mia's waren naar mijn mening redelijk teleurstellend dit jaar vooral omdat de groep Das Pop geen enkele Mia mee naar huis nam en Daan wel, hoewel hij slechter is dan Das Pop.

beaster1256
als die onnozele redgy of ietwat van milk inc. een mia krijgt dan gaan we zeker naar de knoppen , ik zou zelfs durven zeggen , we're on the highway to hell ( ac/dc )

VERSCHRIKKELIJK !!!!

avatar van Arrie
Maak je er toch niet zo druk om.

Sas Antigoon
Haha, Regiiiii... Ik heb een tijdje in België gewoond en hij was toen ALTIJD op minimaal één tv-zender in beeld, dat testte ik regelmatig en jawel daar was 'ie dan weer ergens aan het flapdrollen.

Maidenfreak
Die Regi sucked, Linda is wel een knappe griet enzo maar ik snap niet waarom alle dwaze Vlamingen erin trappen...

avatar van kaztor
Father McKenzie schreef:

Televisie is net als het echte leven; Je moet er dat uitpikken dat voor jou leuk of interessant is; De meeste mensen zetten op zeker uur 's avonds die lichtbak aan en gaan er als konijnen voorliggen, voorhangen of voorzitten en ondergaan dat klereding lijdzaam.


Als we er hier als konijnen voor gaan liggen hebben we wel wat anders aan ons hoofd dan tv-kijken.

avatar van monologue
Heb zelfs niet de moeite gedaan om er naar te kijken en zo te lezen is dat maar al te best. Wetende dat we een waaier aan bands hebben die één voor één hun succes verdiend hebben, gaande van dEUS naar Black Box Revelation naar Absynthe Minded.

avatar van hond racisme
Maidenfreak schreef:
Die Regi sucked, Linda is wel een knappe griet enzo maar ik snap niet waarom alle dwaze Vlamingen erin trappen...

Kan er wel inkomen dat mensen die graag simpele muziek luisteren die er gemakkelijk ingaat en toch ambiance willen graag Mil k Inc. luisteren hoor.

avatar van gaucho
Staat de afkorting M.I.A. in de Engelstalige wereld niet gewoon voor 'Missing In Action'? Of is dat teveel wensdenken van mijn kant?

EDIT: Volgens Wiki alleen als zodanig bekend in de VS, dus laat maar....

Missing in action - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

avatar van pdonidvie
Was er ook niet een jaar waarin 'Milow' de award van beste album had gewonnen en dEUS niet? Tom Barman in alle staten. Ik ook.

avatar van kobe bryant fan
Dat was vorig jaar.
Vreselijke uitzending was het dit jaar.
Al die straffe bands in dit land, en dan gaan de nominaties niet verder dan: Milow, Milk Inc, ...
Gelukkig heeft Rats van Balthazar de award voor beste rock plaat gewonnen.

avatar van Rhythm & Poetry
Helaas bestaan er slechts maximaal drielandenpunten, dus je kunt nooit in alle staten zijn tijdens zo'n awardmoment.

avatar van Kos
Kos
Goed topic.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:42 uur

geplaatst: vandaag om 07:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.