MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Phil Spector schuldig aan doodslag !

zoeken in:
Antonio

(afbeelding)

[modknip nieuwsbericht]

http://www.parool.nl/parool...

Volgens mij heeft die jury nooit geluisterd naar Back To Mono. want dan was hij binnen 2 nummers vrijgesproken

Je mag ook niets meer tegenwoordig...
Denk je het morele recht te hebben om uitgerangeerde b-actrices te vermoorden, sta je weer voor de rechter

Ik luister momenteel weer lekker naar Back To Mono...Phil Spector zijn muziek blijft geniaal, daar doet dit hele akkefietje niets aan af

Goed zo. Laat die mafkees maar wegkwijnen in de cel. Daag, Phil

Phil who?

Prima straf, toch wel gek in zijn hoofd als je zomaar iemand vermoord.

Grindpad
ik weet niet wie het is maar met zo'n hoofd kom je er met celsraf nog genadig van af

Zo beter, Grindpad?

(afbeelding)

Antonio
herman schreef:
Zo beter, Grindpad?

(afbeelding)

Ik had verwacht dat deze foto vroeg of laat gepost zou worden...

Alleen voor zo'n pruik krijg je in sommige landen al levenslang

Stijn_Slayer
Dat betekent in ieder geval dat waardeloze producties zoals op All Things Must Pass me vanaf nu bespaard blijven.

Maargoed, als het zo is mag hij wegrotten in de bak. Beroemd of niet, dit kan gewoon niet.

Ik vrees ook dat hij het heeft gedaan en dat het een terechte uitspraak is. Maar als ik dan op een *muziek* forum meerdere mensen zie reageren in de trant van "geen idee wie het is* word ik toch een beetje treurig

GrafGantz schreef:
Maar als ik dan op een *muziek* forum meerdere mensen zie reageren in de trant van "geen idee wie het is* word ik toch een beetje treurig

Verbaas mij wel vaker over de onbekendheid van sommige "groot heden" hier........

Maar naar mijn meening ook een terechte veroordeling voor Phil Spector......... de wereld word steeds gekker........

'Een treurig einde aan een glansrijke carriere'??? Die vent dreef in de jaren '60 al artiesten tot wanhoop vanwege z'n gestoordheid! Hij had een psychiater in dienst pal naast z'n studio...

Zojuist veroordeeld tot "19 years to life". Hij zit dus minstens 19 jaar vast, pas dan kan hij voor het eerst een gratieverzoek indienen. Mits hij dan nog leeft...

Antonio
Ze zeggen wel eens dat er een minimaal verschil zit tussen geniaal en gek, maar bij Phil Spector is dat toch echt wel zo.

De beste man had dan ook alle schijn tegen, ik kan het mij tenminste zeer goed voorstellen dat hij die vrouw gedood heeft.
Al dan niet met opzet, maar zijn reputatie met wapens sprak zeer zeker niet in zijn voordeel.
Leonard Cohen bedreigen met een kruisboog en in het bijzijn van John Lennon een pistool afvuren in het plafond van de studio, dat soort praktijken...

Desalniettemin blijven zijn muzikale producties geniaal, ik zet zo Back To Mono nog maar eens op

Niet vergeten, zo om 23.05: Het Uur Van De Wolf, met een docu over Spector...

haha dat gezicht hij zou goed de joker kunnen spelen met die mond
"lets put a smile upun that face"

haha mooie foto herman

Al Pacino zou 'm zo kunnen spelen!

:?
ik kan het mij tenminste zeer goed voorstellen dat hij die vrouw gedood heeft.

ook hier heb je ze.........

Vervelende vrouwen bedoel je?

Gast
geplaatst: vandaag om 06:33 uur

geplaatst: vandaag om 06:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.