Muziek / Nieuws / Topartiesten nemen 'We are the world' opnieuw op voor Haïti
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2010, 21:42 uur
[modknip nieuwsbericht]
Lees hier het volledige bericht.
Het nummer is nog niet uitgekomen. Ik vind op Youtube alleen dit filmpje van 'The making of...' Nou ja, filmpJE...het ding duurt bijna een half uur.
Lees hier het volledige bericht.
Het nummer is nog niet uitgekomen. Ik vind op Youtube alleen dit filmpje van 'The making of...' Nou ja, filmpJE...het ding duurt bijna een half uur.
0
geplaatst: 2 februari 2010, 21:46 uur
Prima idee natuurlijk, maar als ik die artiesten zie die er mee ga doen, vrees ik dat ik het niet echt een leuk nummer ga vinden. 

0
geplaatst: 2 februari 2010, 22:01 uur
Ze hadden best wel een nieuw nummer mogen schrijven, maar het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen
Ik verwacht wel niet dat dit nummer zal kunnen winnen als we de 2 versies tegen elkaar uitspelen in het cover clash topic
Ik verwacht wel niet dat dit nummer zal kunnen winnen als we de 2 versies tegen elkaar uitspelen in het cover clash topic

0
geplaatst: 2 februari 2010, 22:03 uur
Hier hoor je alvast wat flarden muziek van het nummer. Helaas, de uithalen van Celine Dion zijn voor mij al voldoende om de komende weken de radio uit te laten staan....
0
geplaatst: 3 februari 2010, 12:01 uur
Er zijn hedendaags te weinig echte popartiesten die ook een beetje staat van dienst hebben en nog steeds goed bezig zijn (in tegenstelling tot o.a. de jaren '80).
0
geplaatst: 3 februari 2010, 12:32 uur
Opnieuw het zelfde nummer... :s Waarom kunnen ze nu geen nieuwe Anthem maken die jaren nadien msh nog zal doorhalmen en een glimp van hoop kan symboliseren doorheen de jaren. Jammer toch dat het opnieuw dezelfde song is :s
0
geplaatst: 3 februari 2010, 12:54 uur
Lil' Wayne zingt nu het stukje van Bob Dylan. En tsja, ze doen maar wat ze niet laten kunnen... ik zal er niet naar luisteren.
0
geplaatst: 4 februari 2010, 02:09 uur
De totale muzikale bloedarmoede slaat toe; de meeste van de artiesten die mee doen kunnen ook alleen maar knippen, jatten en plakken, coveren of materiaal van anderen ten gehore brengen.
Men had voor een doel als dit best de moeite kunnen nemen een nieuwe song te componeren, maar dan moet je dat wel kunnen natuurlijk....
complete gemakzucht dit, waarbij ik me dan afvraag hoe serieus men deze ramp dan neemt, wanneer men zo overduidelijk voor de easy way out kiest.
Men had voor een doel als dit best de moeite kunnen nemen een nieuwe song te componeren, maar dan moet je dat wel kunnen natuurlijk....
complete gemakzucht dit, waarbij ik me dan afvraag hoe serieus men deze ramp dan neemt, wanneer men zo overduidelijk voor de easy way out kiest.
0
geplaatst: 4 februari 2010, 12:21 uur
Een makkelijke manier voor B-artiesten om weer wat perscredits te scoren
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het iniatief op zich goed, alleen ik word een beetje moe van al die celebs die zo nodig hun neus aan het venster moeten drukken zodra er weer eens een ramp is gebeurd. Als ze echt om al die mensen geven, waarom dan niet eens een goed doel kiezen met wat minder media coverage...
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het iniatief op zich goed, alleen ik word een beetje moe van al die celebs die zo nodig hun neus aan het venster moeten drukken zodra er weer eens een ramp is gebeurd. Als ze echt om al die mensen geven, waarom dan niet eens een goed doel kiezen met wat minder media coverage...
0
geplaatst: 4 februari 2010, 19:16 uur
0
geplaatst: 4 februari 2010, 21:09 uur
herman schreef:
Lil' Wayne zingt nu het stukje van Bob Dylan.
Lil' Wayne zingt nu het stukje van Bob Dylan.
Lijkt me logisch. Allebei woordvoerders van hun generatie, niet dan?

0
LocoHermano
geplaatst: 4 februari 2010, 21:36 uur
gaucho schreef:
Bizzy Bone, Kid Cudi, Nipsey Hussle
Bizzy Bone, Kid Cudi, Nipsey Hussle
Wie? svp snel terug onder de jurk van Sneeuwwitje. Die figuren kunnen Haiti waarschijnlijk niet eens aanwijzen op de kaart.
0
KSPR
geplaatst: 13 februari 2010, 17:08 uur
Nou, gister uitgekomen dus.
http://www.youtube.com/watch?v=Glny4jSciVI
Dat hiphop stukje is een schande voor het genre.
De eerste hiphop blogs hebben zichzelf al gesloten uit schaamte, haha.
http://www.youtube.com/watch?v=Glny4jSciVI
Dat hiphop stukje is een schande voor het genre.
De eerste hiphop blogs hebben zichzelf al gesloten uit schaamte, haha.
0
geplaatst: 13 februari 2010, 18:13 uur
Deze versie is nog een stuk slechter dan het origineel (waar ik ook niet happig om ben). Bloedarmoede, inderdaad!
0
geplaatst: 11 juni 2010, 12:58 uur
Mijn nieuwsgierigheid won het weer eens van m'n gezond verstand.
Dit is inderdaad te verschrikkelijk voor woorden.
Michael Jackson uitgebuit tot op het bot en dan Wycleff Jean... Had iemand hem niet even een verdovingsspuit kunnen geven voor het optreden?
Daarnaast wist ik niet of Barbara Streisand nog leefde...
Dit is inderdaad te verschrikkelijk voor woorden.
Michael Jackson uitgebuit tot op het bot en dan Wycleff Jean... Had iemand hem niet even een verdovingsspuit kunnen geven voor het optreden?

Daarnaast wist ik niet of Barbara Streisand nog leefde...
0
geplaatst: 13 juni 2010, 15:55 uur
Al had die gast rond 3.16 die geit nou niet ingeslikt, hadden ze daar nu een geit meer te eten gehad, en 't klinkt nog verschrikkelijk ook.. 

* denotes required fields.