MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Trent Reznor niewe band '' How To Destroy Angels''

zoeken in:
Hier op Musicmeter nog niks over gelezen, en aangezien omdat er hier toch ook wel een paar NIN fans rondspoken dacht ik dat het wel de moeite waard was om even te posten.

Trent is dus samen met o.a. zn huidige vrouw een nieuw bandje begonnen, het plezant getitelde ''How To Destroy Angels'' (na een album titel van de band Coil)

Eerste vrijgegeven track ''A Drowning'' klinkt al fijn, met toch een typisch donkere doemende NIN vibe dr over.

''A Drowning''

prachig nummer alvast

Inderdaad heel interessant. NIN met een vrouwenstem is iets waar ik al langere tijd over gefantaseerd had. oke dit is wel echt anders dan nin. meer electronica, maar wel goed! er is ook een tweede nummer waarvan een video op hun site staat. Deze vind na twee luisterbeurten wat minder dan 'A Drowning'.
Wachten op de EP die in juli komen gaat...

Inmiddels is de hele EP te beluisteren.

Zo enorm veel dank aan PsychoBoyJack voor deze link! Zééér duidelijke NIN drive met nu alleen net even meer nuance met de zang van zijn vrouw (naar ik aanneem dan). Maar hemellief, wat een prachtsong!
Hahaha, ik dacht dat Trent zou gaan rentenieren na de enorme successen met zijn niet- commerciële muziek. Daar zat ik dus vet naast......gelukkig, want hij heeft nog zat in zijn mars heb ik de indruk om nog grootse dingen te gaan doen.
Niets dan goed nieuws dus!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:42 uur

geplaatst: vandaag om 13:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.