MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / U2 beste verdienende band

zoeken in:
[modknip nieuwsbericht]

Edit:

Hier nog een link naar de top 10 van de lijst.

The World's Top-Earning Musicians - No. 1: U2 - Forbes.com

Lekker belangrijk...

Voor dat geld kan Bono weer heel wat dure zonnebrillen aanschaffen, zoveel is wel duidelijk.

Waar staat trouwens Neerlands trots Andre Rieu op de lijst ?

Als ik de kop (die overigens klakkeloos door tientallen sites is overgenomen) dus juist interpreteer, dan is U2 de beste band van alle bands die verdienen.

En dit is natuurlijk discutabel, dus dan mag er best een nieuw topic worden geopend!

Gallow
Met de nummer 1 en 2 kan ik het nog wel enigszins begrijpen, maar Beyoncé op plaats 3?

Een van de populairste artiesten op aarde, zo vreemd is dat toch niet?

Gallow
Nu ja, een top verdienende entertainer, een muzikant zou ik haar niet willen noemen

Stijn_Slayer
Ik wist niet eens dat Beyoncé nog erg actief was. Ik ben geloof ik al tijden niet meer geterroriseerd door hits van haar.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:51 uur

geplaatst: vandaag om 11:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.