menu

Muziek / Nieuws / 'Bono's ONE doneert maar 1,2 procent'‎

zoeken in:
avatar van Onweerwolf
Fathead schreef:
Bovendien vergeet je Stryper dan.


Stryper is inderdaad één van de weinige haatzaaiende uitzonderingen.

avatar van Don Cappuccino
Kijk, Anal Cunt. Dat zijn wel haatzaaiers.

avatar van herman
Don Cappuccino schreef:
Kijk, Anal Cunt. Dat zijn wel haatzaaiers.

En dat met zo'n liefdevolle bandnaam.

U2fan
Fathead schreef:
Bovendien vergeet je Stryper dan.


Stryper klinkt wel goed. Ik vind het best mooi! Maar dat klinkt toch meer als rock? Ik hoorde er op de middelbare school niet bij omdat ik als enige van U2 hield en zo'n beetje iedereen was fan van Slipknot. Slipknot is toch wel een doorsnee metalband? Er klinken er veel zoals zij. Toen had ik genoeg van metal.

avatar van Onweerwolf
Slipknot is nu-metal, da's geen metal.

U2fan
Onweerwolf schreef:
Slipknot is nu-metal, da's geen metal.


Dat zal een hoop verklaren dan. Gelukkig behoort deze band nu tot verleden-metal. Waar iedereen naar luistert moet hij/zij overigens helemaal zelf weten.

Ik ben nu een radio-rip aan het luisteren van een nieuw U2-nummer Ordinary Love. Heerlijk klinkt het. Ze worden een dagje ouder bij U2 maar de heren kunnen het nog steeds. Hier was ik aan toe. Ik hoop echt dat Bono zich vanaf nu weer met muziek bezig gaat houden. Laat de wereld maar vergaan. Met 1,2 procent is toch niemand blij.

avatar van deric raven
Misschien moet Bono bij elke facebook-like ook maar een Euro zelf doneren, net als Trijntje.

U2fan
deric raven schreef:
Misschien moet Bono bij elke facebook-like ook maar een Euro zelf doneren, net als Trijntje.


Ja, goed idee! Over Facebook gesproken: er is nu op de U2-Facebookpagina een prachtig nieuw nummer te luisteren. Ik ben echt helemaal gelukkig. Ik hoop dat deze link het doet: http://t.co/7rLdpPdsUH

avatar van Bakema NL
Dat er hedentendage nog mensen bestaan die metal haatzaaiend vinden......wauw...

Koddig vind ik wel altijd die mensen die het muziek van de duivel vinden. Laatst werd mijn zoon nog demoon genoemd door een stel jehova's omdat hij een metal shirt aan had....gelukkig voor hen was dat toen hij bij mijn ex was anders hadden ze vurig kennis kunnen maken met papa Beelzebub.
Al dat soort malloten zijn vele malen enger dan de gemiddelde metal liefhebber.

avatar van GrafGantz
Had een van die Jehova's toevallig een U2-shirt aan?

avatar van 2MY
2MY
U2fan schreef:
(quote)


Gelukkig behoort deze band nu tot verleden-metal.


Dat vond ik wel een leuk grapje

avatar van Bakema NL
GrafGantz schreef:
Had een van die Jehova's toevallig een U2-shirt aan?


Gezien bovenstaande had ik het bijna gewild, maar nee......de dame reageerde waarschijnlijk niet zo goed op Achtung baby!

U2fan
Bakema NL schreef:
(quote)


Gezien bovenstaande had ik het bijna gewild, maar nee......de dame reageerde waarschijnlijk niet zo goed op Achtung baby!


Ik zal maar niet aan je deur komen om U2 te verkondigen dan. Over het algemeen vind ik metal-liefhebbers geen aardige en liefdevolle mensen. Maar hetzelfde vind ik bijvoorbeeld ook van Nirvanafans. Al denk ik dat er wel leuke mensen tussen zitten die ik niet ken. Ik haat ze niet. Ze zijn geen duivels, demonen of wat dan ook. En ik ken ook niet iedere U2fan. Ik luister ook naar andere muziek dan U2. Bovendien, het is maar muziek. Muziek kan wel het een en ander zeggen over de mens, dat wel. Maar luister vooral naar de muziek waar jij je prettig bij voelt en dus niet naar U2.

avatar van Edwynn
Mag het ook allebei? Ik bedoel: metal én U2?

Alle haatzaai die ik via de luidsprekers over mee heen krijg absorbeer ik en geef ik weer terug aan de wereld als liefde.

avatar van Onweerwolf
U2fan schreef:
(quote)


Over het algemeen vind ik metal-liefhebbers geen aardige en liefdevolle mensen. Maar hetzelfde vind ik bijvoorbeeld ook van Nirvanafans.


Ben je nou een ordinaire troll of gewoon echt bekrompen?

avatar van Don Cappuccino
Bekrompen en achterhaald met een mening uit de jaren '80.

avatar van Bakema NL
U2fan schreef:
(quote)


Ik zal maar niet aan je deur komen om U2 te verkondigen dan. Over het algemeen vind ik metal-liefhebbers geen aardige en liefdevolle mensen. Maar hetzelfde vind ik bijvoorbeeld ook van Nirvanafans. Al denk ik dat er wel leuke mensen tussen zitten die ik niet ken. Ik haat ze niet. Ze zijn geen duivels, demonen of wat dan ook. En ik ken ook niet iedere U2fan. Ik luister ook naar andere muziek dan U2. Bovendien, het is maar muziek. Muziek kan wel het een en ander zeggen over de mens, dat wel. Maar luister vooral naar de muziek waar jij je prettig bij voelt en dus niet naar U2.


Ik weet niet hoe je er bij komt dat ik niet naar U2 zou luisteren....Under a red blood sky en Unforgettable fire staan hier gewoon in de kast....meer hoef ik niet van de band te hebben ook trouwens. De pedante Bono als wereldverbeteraar kan ik prima los zien van de zanger van een rockband.
Ik limiteer me echt niet tot alleen metal. Komt denk ik omdat ik open sta voor meerdere dingen in tegenstelling tot een hoop anderen.
En ik denk dat jij geen touw aan mij vast zou kunnen knopen op basis van alle muziek in de kast hier.

(bericht van een zekere site over belastingontduiking U2 en Stones)

Hulde aan onze tollenaar Bono. Wat een held.... Het is wachten op een heiligverklaring.
De Nederlandse politiek moet voorkomen dat vermogende artiesten Nederland kunnen gebruiken voor belastingontduiking. Dan is de hele bovenstaande discussie niet meer nodig.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Is dat nou hetzelfde nieuwsbericht dat hier ook ooit aan het begin van het topic stond, voordat er een modknip langskwam?

KoosKonijn
Marjet schreef:
Wij (burgers) laten ons überhaupt beetnemen door de kas van grootverdieners in de 'goededoelensector' te spekken. Kan hij of zij mooi een derde huis van kopen. En dat ten koste van de mensen die het écht kunnen gebruiken. Tenenkrommend..


Een tip: niet doneren aan Serious Request van 3FM. Doneren doe ik niet en luisteren ernaar trouwens ook niet.

avatar van Rudi S
Maar je weet dan toch nog wel dat 3FM betaald wordt door belastinggeld

Gast
geplaatst: vandaag om 21:51 uur

geplaatst: vandaag om 21:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.