menu

Muziek / Nieuws / Kyuss lives (reünie shows 2010)

zoeken in:
avatar van jurado
Wellicht een stuk interessanter voor de fans dan Garcia plays kyuss.
Kyuss lives is een reünie van 3 voormalig kyuss leden, John Garcia, Brant Bjork en Nick Oliveri met samenwerking van Bruno Fevery.

Fri 11-03-11 N Bergen Rökeriet
Sat 12-03-11 N Oslo Rockefeller
Sun 13-03-11 S Stockholm Debaser Medis
Tue 15-03-11 D Hamburg Docks
Wed 16-03-11 D Berlin Columbia Halle
Thu 17-03-11 D Saarbrücken Garage
Fri 18-03-11 CH Basel Z7
Sat 19-03-11 D München Backstage Werk
Sun 20-03-11 H Budapest Gödör
Tue 22-03-11 A Wien Arena
Wed 23-03-11 I Trezzo/Milano Live Club
Thu 24-03-11 D Frankfurt Hugenottenhalle
Fri 25-03-11 F Paris Élysee Montmartre
Sat 26-03-11 GR Athens Fuzz Club
Sun 27-03-11 B Brussel Ancienne Belgique
Mon 28-03-11 D Köln Live Music Hall
Tue 29-03-11 NL Amsterdam Paradiso
Thu 31-03-11 UK Nottingham Rock City
Fri 01-04-11 UK Wolverhampton Wulfrun Hall
Sat 02-04-11 UK London The Forum
Mon 04-04-11 UK Glasgow ABC1
Tue 05-04-11 UK Manchester Academy
Wed 06-04-11 UK Bristol O2 Academy

avatar van Etiul
Interessanter inderdaad dan Garcia plays live, maar nog steeds niet interessant genoeg. Zonder Josh Homme geen Kyuss.

avatar van Cygnus
Ik heb Garcia plays Kyuss op Pukkelpop gezien en dat was geweldig; het beste concert dat ik daar zag. Toch ben ik hier niet enthousiast over. Ik zie de meerwaarde van deze 'reunie' zonder Josh Homme totaal niet in. Jammere poging, ze hadden het of helemaal goed, of helemaal niet moeten doen.

avatar van jurado
...inderdaad, dat gevoel heb ik ook.

avatar van freakey
Etiul schreef:
Interessanter inderdaad dan Garcia plays live, maar nog steeds niet interessant genoeg. Zonder Josh Homme geen Kyuss.


Gisteren gezien in Paradiso.... Josh Homme heb ik werkelijk nergens gemist, Bruno Fevery is een waardig opvolger en de rest van de band is ontzettend op stoom... het plezier in het samenspelen spat er werkelijk vanaf!!!

Het belang van Josh Homme in Kyuss wordt volgens mij ook enigszins overschat... m.i is hij alleen de gitarist en EEN maar niet DE belangrijkste songschrijver (en dus architect van de sound) van Kyuss, Brant Bjork maakt meer aanspraak op die titel, in ieder geval op de eerste 3 platen, waarvan nummer 2 en 3 ook nog eens de beste zijn als je het mij vraagt....

Optreden van wereldklasse, in 013 ben ik er weer bij....

avatar van freakey
freakey schreef:
....Optreden van wereldklasse, in 013 ben ik er weer bij....


Was dus gister, met 3 uur (!) durende set, zo mogelijk nog beter dan eerder in Paradiso....

Germ Stoned
Ik ben al lange tijd zeer grote fan van Kyuss. Dinsdag zal ik deze heren eindelijk eens live aan het werk kunnen zien op de Lokerse Feesten (weliswaar jammer genoeg zonder Josh Homme). Ik heb zeer hoge verwachtingen !!!

Germ Stoned
Het optreden was écht af. Je kreeg de ene riff na de andere riff afgevuurd, vermengd met de O zo grave stem van Garcia. Bruno Fevery is een waardige vervanger voor Josh Homme. Het beste optreden dat ik ooit heb gezien !!!!

avatar van Ducoz
Is er nou al wat bekend over het nieuwe album?

avatar van Ducoz
Er komt binnenkort een Live album uit van Kyuss Lives! Ik ben reuze benieuwd.

avatar van freakey
Nick Oliveri quits Kyuss Lives

http://www.antiquiet.com/in...



Gast
geplaatst: vandaag om 08:19 uur

geplaatst: vandaag om 08:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.