MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Verkoop van cd's dvd's en games neemt verder af

zoeken in:
[modknip nieuwsbericht]

tangmaster
Lijkt erop dat we de krant niet meer hoeven te kopen als we ook dit soort plagiaat toelaten.

We lezen niet allemaal dezelfde kranten of kijken naar hetzelfde nieuws, maar als we iets zien in de media wat Interessant is over de muziekindustrie zie ik geen enkel bezwaar dat te melden hier. Zolang we dat maar eerlijk doen, door de nieuwsbron er bij te vermelden. Daarna kan voor wat mij betreft de discussie over het nieuwsbericht plaats vinden. In mijn ogen heeft dit niets met plagiaat te maken, het doet me eerder denken aan de knipselkrant bij de bibliotheek van vroeger. Zo'n map vol kopieën uit diverse media. Nu dus in digitale vorm. Meer een vorm van service naar de gebruikers van deze pracht site...

Aquila
Zit internet verkoop hier ook bij? Ik koop al mijn muziek origineel Ik pas dan ook in het profiel van de man 40+ (net aan), maar wel via internet want in de winkel hebben ze gewoon vrijwel geen hol. Ik was toevallig gisteren bij Plato in Leiden, waar ze vroeger nog wel aardig wat hadden op het gebied van avant-garde, krautrock etc. Maar dat was vrijwel helemaal weg. Het was niet moeilijk om ook deze zaak nu met lege handen te verlaten. En dat geldt voor meer platenzaken, ook Concerto (Get is de winkel waar ik het meeste van mijn muziek heb gekocht denk ik - maar dat is er niet meer helaas). Met DVD's idem. Alleen Boudisque hier in Utrecht en een enkele keer Velvet in Rotterdam, maar verder is het vooral internet (en dan winkels buiten Nederland).

Gast
geplaatst: vandaag om 22:35 uur

geplaatst: vandaag om 22:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.