MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Opnieuw minder bezoeken aan theaters en concertzalen

zoeken in:
[modknip nieuwsbericht]

Misterfool
Tsja er moet bezuinigd worden met zo'n grote overheidsschuld. En het is jammer voor deze mensen, maar de overheid moet naar mijns inziens zich niet met cultuur bemoeien. Zeker na een economische crisis lijkt me dat juist de eerste plek om te bezuinigen. Liever nu, dan over 10 of 20 jaar of tig jaar later,wanneer de schuld van de overheid zo groot wordt dat het de begroting begint de verdrukken.

Stijn_Slayer
Tja, ik wil graag uitgebreid reageren, maar zodra ik dat doe wordt mijn bericht toch verwijderd aangezien er geen politieke uitlatingen gedaan mogen worden...

Er gaat relatief gezien maar hééél weinig geld naar de culturele sector (500 of 600 miljoen uit m'n hoofd, zie CBS), waar heel veel mee gedaan wordt. Juist hier gaan ze lopen bezuinigen, terwijl er maar weinig winst valt te behalen.

De VVD gaat het er in ieder geval niet beter op maken.

Misterfool
Tsja er mogen hier geen polieke discussie gehouden worden, maar in een PB kan dat natuurlijk wel.

Tsja er moet bezuinigd worden met zo'n grote overheidsschuld
...don't believe the hype.

Raar in België zijn het aantal bezoeken gestegen dacht ik.

Stijn_Slayer
Wat ik raar vind is dat dezelfde concerten in Belgie áltijd veel goedkoper zijn. Waarom plakken Nederlandse organisatoren, concertzalen of wie dan ook er zo onwijs veel boven op?

MindRuler
jassn schreef:
Raar in België zijn het aantal bezoeken gestegen dacht ik.

da's omdat we nog altijd geen regering hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:45 uur

geplaatst: vandaag om 19:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.