MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Recordaantal winnaars 3FM Awards

zoeken in:
Recordaantal winnaars 3FM Awards

[modknip nieuwsartikel]

Dat is zeker omdat Marco Borsato ze voorheen bijna allemaal in z'n eentje won of wat?

GrafGantz schreef:
Dat is zeker omdat Marco Borsato ze voorheen bijna allemaal in z'n eentje won of wat?

Inderdaad, al die Nederlandse Muziekprijzen beginnen zolangzamerhand een behoorlijk trieste en bijna incesteuze aangelegenheid te worden...

Als je niet beter zou weten, dan zou je bijna denken dat we in Nederland nog maar zo'n 10 bands/artiesten hebben, want je ziet overal en nergens altijd weer diezelfde namen voorbij komen.

Wat een armoede

Ik vraag me af welke artiesten de:

- ontmoedigingsprijs
- vaakst genomineerd en nooit gewonnen award
- meest genoemde artiest in DWDD award
- meest geplugged door Giel Beelen award
- TROS pleinfeest award

gewonnen hebben.

Is er over die uitslag al wat bekend?

Dat weet ik niet, maar al die prijzen beginnen wel op dit te lijken: www staatsloterij nl altijd prijs

Wat een zelffeliciteerfeestje.

Wel een beetje sneu dat Alain Clark geen prijs kreeg.

Of zat er niemand in de jury die de muziek van Alain Clark kent... ?

Guus Meeuwis beste zanger. Volgend jaar zijn De Toppers de beste alternative act en Bonny St. Claire beste live-act.

Edwynn schreef:
Wel een beetje sneu dat Alain Clark geen prijs kreeg.

Ik dacht dat hij wel een prijs zou krijgen voor de beste Kruimeltje-imitatie.

Deze awards zijn echt een hele slechte grap. Nu de echte uitslag graag.

Amateurisme ten top gisteren op TV bij die 3FM-awards. Dat 3FM-wereldje is behoorlijk klein. Guus Meeuwis als beste zanger, welke oenen hebben daarvoor gestemd? Die vent kan niet eens zingen! Terwijl Alain Clark heel goed kan zingen. En Go Back To The Zoo beste band? Een beetje zwaar overgewaardeerd. En dan hebben we het nog niet over de optredens.....

Gast
geplaatst: vandaag om 18:06 uur

geplaatst: vandaag om 18:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.