MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / 'Beatles-reünie op Olympische Spelen'

zoeken in:
AMSTERDAM - De organisatie van de Olympische Zomerspelen in 2012 in Londen werkt aan een reünie van de Beatles.
[modknip nieuwsartikel]

Stijn_Slayer
Ik heb gekscherend wel eens gezegd dat ze de zanger van Tame Impala en Dhani Harrison naast Paul en Ringo moeten zeggen. Dan heb je de stemmen in ieder geval weer redelijk goed bij elkaar.

Grappig initiatief, maar als er maar geen heel circus van wordt gemaakt. Ik verwacht ook niet dat ze het 'The Beatles' gaan noemen, als het al doorgaat (en waar is).

Julian Lennon op Facebook:

" There will NEVER be a Beatles reunion, because two of the members of the band have since passed... And NO ONE could, or should try to replace them... End of.... x"

There will NEVER be... | Facebook

Stijn_Slayer
Misschien dat Sean het wel doet. Die treedt ook op met de Plastic Ono Band.

Niet dat ik er nu zo op zit te wachten, maar het lijkt me wel grappig. Ik ben benieuwd hoe het zou klinken. Ik wil Dhani de nummers van z'n pa ook wel eens horen zingen.

Het lijkt mij ook wel leuk. Paul en Ringo hebben ook niet het eeuwige leven.

Dit is helaas te laat.. Met George er nog bij en Julian als John's vervanger was het ngo leuk geweest.. maar nu moeten ze dit niet meer doen.. inderdaad niet onder de noemer Beatles

Joepie, George, John én Paul worden weer tot leven gewekt.

Ik hoop dat dit een "flauwelulbericht" is. Zeker niet als zijnde een Beatles-reünie.
Mocht het wel gebeuren dan dan zou ik ze dat nooit kunnen vergeven. Imo ogen waren de Beatles, John, Paul, George en Ringo, en zij alleen.
Als er een hemel of whatever bestaat, zou ik wel eens willen weten wat John en George van dit evt. onzalig idee zouden vinden. Meewerken aan zo'n commercieel circus in een wereld in verval, op allerlei gebieden!!!!

Maar hopen dat Yoko niet Lennon gaat representeren dan....

Dan worden alle hardlopers gediskwalificeerd.

ik ben een enorme beatlefan, heb mccartney in de gelredome gezien, en starr op bospop.
Maar het lijkt me geen goed idee om ze samen te zien.

Een Beatles reünie is niet mogelijk zolang 50% van de band dood blijft.
En als zelfs alle leden van de band nog in leven waren geweest is het af te raden. Vier mensen van rond de 70 zouden de mythe daarmee wreed doorbreken. Nooit zouden ze aan de torenhoge verwachtingen kunnen voldoen.

Leuk is het als Macca een concert geeft tijdens de opening van de olympische spelen en Ringo één of twee nummers als gast meedoet. Maar nooit onder de naam The Beatles.
The Beatles als groep en als mythe kunnen inmiddels zelfs doorgaan als ook Ringo en Paul er niet meer zijn. The Beatles staan inmiddels bijna los van de leden, zo groot als ze zijn geworden.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:06 uur

geplaatst: vandaag om 18:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.