Muziek / Nieuws / Pink Floyd- Pulse dvd
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2005, 13:06 uur
PULSE - PINK FLOYD
Releasedatum: 12.12.2005
Eindelijk op DVD.
Ik had hem al op dvd maar was een beetje wazig beeld. Waarschijnlijk een videocopy. Hopelijk nu met prachtig beeld en volledig in dts en/of dolby
Eindelijk op DVD.
Ik had hem al op dvd maar was een beetje wazig beeld. Waarschijnlijk een videocopy. Hopelijk nu met prachtig beeld en volledig in dts en/of dolby
0
geplaatst: 6 november 2005, 13:44 uur
heb 'm idd ook op dvd, maar is niet echt geweldig (ook veel haperingen)
heb 'm ook op video, van BBC opgenomen
nu dus eindelijk op DVD
mooi
heb 'm ook op video, van BBC opgenomen
nu dus eindelijk op DVD

mooi
0
geplaatst: 6 november 2005, 17:01 uur
Ik heb m ook op DVD.
Zeer goede kwaliteit van de laserdisc transfer.
Maar deze gaat er op zeker komen.
Zeer goede kwaliteit van de laserdisc transfer.
Maar deze gaat er op zeker komen.
0
geplaatst: 10 november 2005, 23:36 uur
rasimaging schreef:
PULSE - PINK FLOYD
Eindelijk op DVD.
PULSE - PINK FLOYD
Eindelijk op DVD.
Dat is goed nieuws!

0
geplaatst: 25 juni 2006, 12:35 uur
Echt??? Ik geloof het niet zo eigenlijk. Jou wel, maar die lui niet. Maar zou wel fantastisch zijn...
0
geplaatst: 25 juni 2006, 12:37 uur
Woody schreef:
Echt??? Ik geloof het niet zo eigenlijk. Jou wel, maar die lui niet. Maar zou wel fantastisch zijn...
Het ziet er redelijk betrouwbaar uit dit keer.
http://www.emimusic.nl/page...
0
geplaatst: 6 juli 2006, 23:48 uur
dat internet kost mij mn baan nog eens met zulke prijzen. (daar kan ik als gewone cd-zaak nooit tegenop
)
0
Omayyad
geplaatst: 7 juli 2006, 00:17 uur
platedraaier schreef:
dat internet kost mij mn baan nog eens met zulke prijzen. (daar kan ik als gewone cd-zaak nooit tegenop
)
)Een maat van mij is mede om die reden gestart met een online-shop en heeft uiteindelijk de zaak zelfs gesloten. Nu heeft hij dus enkel een onlineshop en dat bevalt hem goed.
0
Omayyad
geplaatst: 7 juli 2006, 00:18 uur
0
geplaatst: 7 juli 2006, 09:54 uur
Omayyad schreef:
Niet echt goedkoop, Heuvel...
zie http://runob.seclan.be/overview.php?idtype=dvd&id=23059
(quote)
Niet echt goedkoop, Heuvel...

zie http://runob.seclan.be/overview.php?idtype=dvd&id=23059
He wat raar ik heb hem besteld op .nl en ik betaal €21,99 i.p.v. €19,99
0
geplaatst: 7 juli 2006, 14:49 uur
Gewoon gisteren bij Plato besteld voor 29 euri. Voor een paar euro meer heb ik m gewoon liever de volgende dag. Bij CDwow en NLstore enzo kun je met een beetje mazzel wachten tot st juttemis. En hier wacht ik al best lang op dus wil m de eerste dag van release gewoon in huis hebben. En heb m dus al binnen. Plus 18 maniacs dat weer 9 euro korting oplevert. Per saldo voor 20 euri dus. En nog een mooie Pulse sleutelhanger in het vooruitzicht

0
Omayyad
geplaatst: 7 juli 2006, 14:53 uur
HiLL schreef:
Zoals je misschien weet heeft cd-wow meerdere sites en daar zit dus prijsverschillen in. Die link is een kortingslink en zoekt automatisch naar de goedkoopste site van cd-wow.
0
Omayyad
geplaatst: 7 juli 2006, 14:54 uur
VanDeGriend schreef:
Gewoon gisteren bij Plato besteld voor 29 euri. Voor een paar euro meer heb ik m gewoon liever de volgende dag. Bij CDwow en NLstore enzo kun je met een beetje mazzel wachten tot st juttemis. En hier wacht ik al best lang op dus wil m de eerste dag van release gewoon in huis hebben. En heb m dus al binnen. Plus 18 maniacs dat weer 9 euro korting oplevert. Per saldo voor 20 euri dus. En nog een mooie Pulse sleutelhanger in het vooruitzicht

Ik heb begrepen dat de dvd bij de MediaMarkt ook rond de 20 Euro kost...
0
geplaatst: 7 juli 2006, 14:55 uur
Omayyad schreef:
Plus 8 euro benzine en anderhalf uur ergernis(quote)
0
geplaatst: 7 juli 2006, 15:11 uur
Omayyad schreef:
Die link is een kortingslink en zoekt automatisch naar de goedkoopste site van cd-wow.
(quote)
Die link is een kortingslink en zoekt automatisch naar de goedkoopste site van cd-wow.
Ai wist ik dus niet! Thanks, volgende keer weet ik beter.
0
Omayyad
geplaatst: 7 juli 2006, 15:17 uur
VanDeGriend schreef:
Plus 8 euro benzine en anderhalf uur ergernis
Plus 8 euro benzine en anderhalf uur ergernis
Ik neem aan dat Plato voor jou dan minder ver is?
0
Omayyad
geplaatst: 7 juli 2006, 15:19 uur
the viking schreef:
Jammer genoeg ontbreekt het DTS audiospoor
Jammer genoeg ontbreekt het DTS audiospoor
Er is nooit sprake van geweest dat er een DTS-audiospoor op zou komen. Overigens staar ik me niet meer blind op het al dan niet aanwezig zijn van een DTS-spoor, want de verschillen worden steeds kleiner...
0
geplaatst: 8 juli 2006, 09:57 uur
Eindelijk is deze dubbel DVD sinds 7 juli 2006 uit! Ik heb jaren geleden de DVD Pulse van Pink Floyd via het internet gekocht. Hoewel ik een Pink Floyd ben, had ik er niet al te hoge verwachtingen van omdat het om een opname uit 1994 gaat. Na de DVD om een uur of tien 's avonds opgezet te hebben, heb ik hem op het puntje van m'n stoel in één keer uitgezien. Terwijl die toch ruim 2 1/2 uur duurt. Wat een ongelooflijk optreden in Earl's Court! Ik heb echt nog nooit zo'n goed concert gezien. Dat tezamen met de verschrikkelijk goede muziek is echt een unieke ervaring. De meeste DVD's kijk je naar. Deze overdondert je... en hoe! Sindsdien is dit voor mij dan ook de allerbeste DVD die ooit is gemaakt. Nu is dan eindelijk na jaren wachten deze dubbelaar uitgekomen. Ik vroeg me af of het nog beter kan dan de DVD die ik al had. Het antwoord op die vraag is kort maar krachtig: ja! De beeld- en geluidskwaliteit zijn zonder meer subliem. Alsof de DVD gisteren is opgenomen. Wederom heb ik hem op het puntje van m'n stoel in één keer gezien. Ook in mijn muziekverzameling is dit gewoon de allerbeste DVD. En naar mijn mening zal er ook nooit eentje uitkomen die hieraan kan tippen, laat staan beter zal zijn. Dus voor mij is dit de allerbeste DVD aller tijden! Deze mag dan ook in geen enkele muziekverzameling ontbreken. Dus... op naar de shop en kopen dat ding. Bereid je maar vast voor op ruim 2 1/2 uur intens genieten!!! Dat lijkt een lange zit, maar is voorbij voordat je het weet. Voor mij had'ie nog minstens twee keer zo lang mogen duren...
0
geplaatst: 23 juli 2006, 16:40 uur
Ik moet hem nog steeds kopen. Ik heb het live album er van. Er gaaf
0
geplaatst: 23 juli 2006, 18:10 uur
Dit is werkelijk adembenemend en ontroerend mooi! Wat een show! De lichten, de beelden en de muziek. Het is werkelijk onverstelbaar mooi!

0
Omayyad
geplaatst: 23 juli 2006, 18:12 uur
HiLL schreef:
Dit is werkelijk adembenemend en ontroerend mooi! Wat een show! De lichten, de beelden en de muziek. Het is werkelijk onverstelbaar mooi!

Het Pink Floyd-virus heeft jou wel erg goed te pakken...

0
geplaatst: 23 juli 2006, 18:14 uur
Omayyad schreef:
(quote)

Ja zeker door dit Meesterwerk. Mijn god dit is volgens mij het mooiste concert ooit....de kaartjes zijn het geld meer dan waard geweest voor degene die er waren.
0
Omayyad
geplaatst: 23 juli 2006, 18:17 uur
HiLL schreef:
Ja zeker door dit Meesterwerk. Mijn god dit is volgens mij het mooiste concert ooit....de kaartjes zijn het geld meer dan waard geweest voor degene die er waren.
ahum...
* denotes required fields.