MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Tarentel

zoeken in:
fastpulseboy
heeeeeeeeee, ik had een heleboel mooie platen gevonden op deze site. Maar niemand is er op het idee gekomen om tarentel er op te zetten. (ben nu dus maar aan het uploaden)
maar vreemd dat dit nog niet eerder is gedaan. nog meer fans hier?

Present. Ik heb weliswaar maar één album van ze (hun debuut From bone to satellite), maar dat is echt een prachtige brok instrumentale post-rock (die op sommige vlakken wel wat aan GYBE doet denken trouwens). Heb je hun albums inmiddels toegevoegd?

Sietse
tarentel is erg goed ja. Eigelijk raar dat het er niet opstaat inderdaad, maar goed je kunt niet alles doen (moet ik ook meteen zeggen dat ik nogal lui ben en niet zoveel toevoeg)

In welke hoek moet ik dat zoeken?

Eddie schreef:
In welke hoek moet ik dat zoeken?

Paalhaas schreef:
een prachtige brok instrumentale post-rock (die op sommige vlakken wel wat aan GYBE doet denken trouwens).

Ja, best gek eigenlijk. Misschien heb ik het wel 's geprobeerd, maar kon ik geen plaatjes vinden? Nouja, ik ben ook een tijd geleden gestopt met toevoegen wegens te lui (een uitzondering daargelaten).

Sietse
herman, val mij maar een keer lastig op slsk, ik heb het thuis wel op de pc, moet het alleen ff vragen, nl. niet geshared.

fastpulseboy
nou ben bezig met uploaden van de albums, maar dat valt nog niet mee, moet ff goeie plaatjes vinden. de plaatjes op allmusic zijn niet goed....grrr

the order of things staat er nu wel op

Yak
Hier alvast Ephemera

(afbeelding)

Yak
From Bone to Satellite

(afbeelding)

Ken het alleen van de Platobak, waar ze al jaren staan te verstoffen

Hier vind je ook nog wel wat...

Ik moet hier ook maar eens achteraan gaan, heb 1 album gehoord en klint best interessant. En de beschrijvingen die ik hier lees maken mijn nieuwsgierigheid er niet minder op.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:57 uur

geplaatst: vandaag om 20:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.