Muziek / Algemeen / Hoesgelijkenissen
zoeken in:
0
geplaatst: 14 april 2009, 19:48 uur
TerryA schreef:
Silence Is Sexy - This Ain't Hollywood (2008)
deze nederlands band met hun album "This ain`t Hollywood" (uit 2008) is een blatant rip off van deze album van Pulp "This Is Hardcore" (uit 1998) - niet alleen de titel maar kijk ook samen met de artwork vegelijking!
Pulp - This Is Hardcore (1998)
Silence Is Sexy - This Ain't Hollywood (2008)
deze nederlands band met hun album "This ain`t Hollywood" (uit 2008) is een blatant rip off van deze album van Pulp "This Is Hardcore" (uit 1998) - niet alleen de titel maar kijk ook samen met de artwork vegelijking!
Pulp - This Is Hardcore (1998)
De naam 'Silence is Sexy' komt me ook iets te bekend voor ....
de hoes doet me ook denken aan;

0
geplaatst: 14 april 2009, 19:56 uur
Chameleon Day schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
... is een parodie en niet zozeer een gelijkenis, bovendien een page terug al te vinden....
0
geplaatst: 14 april 2009, 23:13 uur
@Dix:
Dat het een parodie is lijkt mij dus geen probleem.
Dat die al eerder was gepost, heb ik niet gezien......mea culpa, mea culpa.......ik volg dit topic niet zo intensief.
andré schreef:
.....of een parodie van de ene artiest op de andere. Het lijkt me leuk om ze in dit topic te verzamelen.
.....of een parodie van de ene artiest op de andere. Het lijkt me leuk om ze in dit topic te verzamelen.
Dat het een parodie is lijkt mij dus geen probleem.
Dat die al eerder was gepost, heb ik niet gezien......mea culpa, mea culpa.......ik volg dit topic niet zo intensief.
0
geplaatst: 14 april 2009, 23:38 uur
ah ...
mea minima culpa mijnerzijds.
geen parodie zonder gelijkenis zullen we maar zeggen.
mea minima culpa mijnerzijds.
geen parodie zonder gelijkenis zullen we maar zeggen.
0
Antonio
geplaatst: 15 april 2009, 23:01 uur
andré schreef:
Bij het album 'Flexodus' van Beef kwam het even ter sprake: gelijkenissen in het artwork van albumcovers, of een parodie van de ene artiest op de andere. Het lijkt me leuk om ze in dit topic te verzamelen.
voorbeelden:
(afbeelding)
(afbeelding)
Bij het album 'Flexodus' van Beef kwam het even ter sprake: gelijkenissen in het artwork van albumcovers, of een parodie van de ene artiest op de andere. Het lijkt me leuk om ze in dit topic te verzamelen.
voorbeelden:
(afbeelding)
(afbeelding)
Het origineel :

Edit: oeps, zie nou net dat deze al eens is gepost...entschuldigung

0
geplaatst: 6 september 2009, 21:57 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Deze kan er ook nog bij:

dix schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Wat is de gelijkenis?
0
geplaatst: 6 september 2009, 23:50 uur
Let eens op de gezichtsuitdrukking van de clown (?). De film van het bandje ziet er nagenoeg hetzelfde uit.
0
geplaatst: 6 september 2009, 23:52 uur
Joren999 schreef:
Let eens op de gezichtsuitdrukking van de clown (?). De film van het bandje ziet er nagenoeg hetzelfde uit.
precies...'t vraagt wat inlevingsvermogen om het te zien, maar bij mij lagen ze op een gegeven moment tesamen op m'n versterker. Dan zie je het wel.
0
geplaatst: 18 september 2009, 15:50 uur
De nieuwe van Alice in Chains lijkt wel heel erg op de hoes van The Veils:

0
geplaatst: 17 november 2009, 16:29 uur

Can - Radio Waves (1997)

Tesla - The Great Radio Controversy (1989)
* denotes required fields.