Muziek / Algemeen / Hoesgelijkenissen
zoeken in:
0
geplaatst: 21 november 2011, 22:28 uur
Streepjes, lijstje, tijgerbalsem-stijltje ... ja ik zie wel gelijkenissen.
Deze dan ?

Deze dan ?

0
geplaatst: 22 november 2011, 08:21 uur
Sorry, ook niet echt... behalve het mondje-trucje totaal verschillende hoezen. En op allebei een vrouw.
0
Jocharo-T
geplaatst: 30 november 2011, 15:35 uur
Die van Dix zie ik eigenlijk ook niet. Die van Kemm en StopMakingSenseo zijn overduidelijk.
Ps. Zojuist nog een bakje Senseo op!
Ps. Zojuist nog een bakje Senseo op!

0
geplaatst: 30 november 2011, 17:49 uur
Ik zie ze wel!
Je moet het bekijken zoals je sommige optische illusies moet bekijken:
als je 'in de verte' naar de witte lijn tussen de twee hoezen staart, zie je écht dat die twee op elkaar lijken! Enkel de kleur verschilt.

0
Jocharo-T
geplaatst: 5 december 2011, 11:01 uur
Ze kijken allebei naar de zijkant en hebben beide een knot in hun haar 

0
geplaatst: 5 december 2011, 13:20 uur
Salvadore schreef:
Gewoon url van de hoes kopiëren en invoegen in dit topic met de 2e button (boompje) in het bericht.
Gelukt !Gewoon url van de hoes kopiëren en invoegen in dit topic met de 2e button (boompje) in het bericht.
0
geplaatst: 5 december 2011, 17:23 uur
Dus? Lijkt me duidelijk. Maar ik zie dat je zelfs die van dix niet zag. Het hoeven toch geen 1-op-1 kopieen van elkaar te zijn? Het gaat om gelijkenissen en ik vond dit wel opvallen.. Zie ook de achtergrondkleur en de voorzichtige blik omhoog.
0
geplaatst: 5 december 2011, 17:58 uur
De gelijkenissen zijn zo treffend dat ik er 5 euro op durf te verwedden dat het boek van Oprah Winfrey na de cd van Feist is gemaakt en dat Oprah ofwel zo'n foto van zichzelf wilde als ze had gezien van die cd of dat ze toevallig gebruik heeft gemaakt van dezelfde fotograaf. Of het gaat om een fotograaf die heeft afgekeken. (In die laatste twee gevallen zou het boek ook ouder kunnen zijn natuurlijk.)
0
geplaatst: 5 december 2011, 18:03 uur
Ik heb heel even gezocht op de fotograaf, maar de hoes van Feist was er eerder.
Kwam ook dit tegen, dus ben niet de enige die het ziet:
Oprah To Release A Book About…The Oprah Show! | PerezHilton.com (zie commentaar 15)
Kwam ook dit tegen, dus ben niet de enige die het ziet:
Oprah To Release A Book About…The Oprah Show! | PerezHilton.com (zie commentaar 15)
0
geplaatst: 5 december 2011, 18:08 uur
Someone has been looking at Feist's album cover for entirely too long… Nice try O.
Feist was dus inderdaad eerder (die foto ziet er ook origineler uit), dan lijkt de kans mij het grootst dat Oprah zichzelf zo ook eens graag op een cover wilde zien.
0
Jocharo-T
geplaatst: 5 december 2011, 21:21 uur
herman schreef:
Maar ik zie dat je zelfs die van dix niet zag. Het hoeven toch geen 1-op-1 kopieën van elkaar te zijn? Het gaat om gelijkenissen en ik vond dit wel opvallen.. Zie ook de achtergrondkleur en de voorzichtige blik omhoog.
Ik zag wel gelijkenissen bij de hoezen van dix en die jij plaatste uiteraard, maar ik denk dat ik meer kijk of twee hoezen zo ontzettend veel op elkaar lijken alsof het kopieën zijn. Als ik twee vrouwen zie die allebei een gekke bek trekken zou ik hem persoonlijk niet plaatsen. Ik zie nu dat het topic Hoesgelijkenissen heet, dus wat betreft begrijp ik wel dat je hem plaatst. Maar zoals ik al zei, ik had meer hoes kopieën in mijn hoofd. Dan zie ik dus meer in die van sheep67, MichelDumoulin en Kemm.Maar ik zie dat je zelfs die van dix niet zag. Het hoeven toch geen 1-op-1 kopieën van elkaar te zijn? Het gaat om gelijkenissen en ik vond dit wel opvallen.. Zie ook de achtergrondkleur en de voorzichtige blik omhoog.
Maar goed, Hoesgelijkenissen hebben ze inderdaad allemaal

0
geplaatst: 8 december 2011, 08:47 uur
Heel frappant, die hoezen boven!
Vind 1 exemplaar al bijzonder en dan bestaat er ook nog een kopie van.
Vind 1 exemplaar al bijzonder en dan bestaat er ook nog een kopie van.
0
geplaatst: 12 december 2011, 10:09 uur

En dat exemplaar was al een kopie... hier het origineel : Daybreak van Maxfield Parrish.
0
geplaatst: 25 december 2011, 21:29 uur

Ze lijken bijna tegenovergesteld, maar de gelijkenis is treffend. En wellicht ook niet toevallig, gezien Cinderella muzikaal serieuze AC/DC invloeden heeft.
0
geplaatst: 10 januari 2012, 16:02 uur

Deze kwamen onder elkaar te staan toen ik in het 'wat draai je nu' topic aangaf wat ik beluisterde, daardoor viel het me op

* denotes required fields.