MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Hoesgelijkenissen

zoeken in:

dix

(afbeelding)

(afbeelding)

allebei recent gereleased

Dat zie ik niet hoor Dix, buiten die streepjes dan.

dix
Streepjes, lijstje, tijgerbalsem-stijltje ... ja ik zie wel gelijkenissen.

Deze dan ?

(afbeelding)

(afbeelding)

Sorry, ook niet echt... behalve het mondje-trucje totaal verschillende hoezen. En op allebei een vrouw.

Jocharo-T
Die van Dix zie ik eigenlijk ook niet. Die van Kemm en StopMakingSenseo zijn overduidelijk.

Ps. Zojuist nog een bakje Senseo op!

2MY
dix schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

allebei recent gereleased

Ik zie ze wel!

Je moet het bekijken zoals je sommige optische illusies moet bekijken:

als je 'in de verte' naar de witte lijn tussen de twee hoezen staart, zie je écht dat die twee op elkaar lijken! Enkel de kleur verschilt.

(afbeelding)

(afbeelding)

Zie ook Topic Wat heb je als laatste gekocht.

1 hoes en 1 boek:

(afbeelding)

(afbeelding)

Jocharo-T
Ze kijken allebei naar de zijkant en hebben beide een knot in hun haar

Salvadore schreef:
Gewoon url van de hoes kopiëren en invoegen in dit topic met de 2e button (boompje) in het bericht.
Gelukt !

Jocharo-T schreef:
Ze kijken allebei naar de zijkant en hebben beide een knot in hun haar

Dus? Lijkt me duidelijk. Maar ik zie dat je zelfs die van dix niet zag. Het hoeven toch geen 1-op-1 kopieen van elkaar te zijn? Het gaat om gelijkenissen en ik vond dit wel opvallen.. Zie ook de achtergrondkleur en de voorzichtige blik omhoog.

De gelijkenissen zijn zo treffend dat ik er 5 euro op durf te verwedden dat het boek van Oprah Winfrey na de cd van Feist is gemaakt en dat Oprah ofwel zo'n foto van zichzelf wilde als ze had gezien van die cd of dat ze toevallig gebruik heeft gemaakt van dezelfde fotograaf. Of het gaat om een fotograaf die heeft afgekeken. (In die laatste twee gevallen zou het boek ook ouder kunnen zijn natuurlijk.)

Ik heb heel even gezocht op de fotograaf, maar de hoes van Feist was er eerder.

Kwam ook dit tegen, dus ben niet de enige die het ziet:
Oprah To Release A Book About…The Oprah Show! | PerezHilton.com (zie commentaar 15)

Someone has been looking at Feist's album cover for entirely too long… Nice try O.

Feist was dus inderdaad eerder (die foto ziet er ook origineler uit), dan lijkt de kans mij het grootst dat Oprah zichzelf zo ook eens graag op een cover wilde zien.

Jocharo-T
herman schreef:
Maar ik zie dat je zelfs die van dix niet zag. Het hoeven toch geen 1-op-1 kopieën van elkaar te zijn? Het gaat om gelijkenissen en ik vond dit wel opvallen.. Zie ook de achtergrondkleur en de voorzichtige blik omhoog.
Ik zag wel gelijkenissen bij de hoezen van dix en die jij plaatste uiteraard, maar ik denk dat ik meer kijk of twee hoezen zo ontzettend veel op elkaar lijken alsof het kopieën zijn. Als ik twee vrouwen zie die allebei een gekke bek trekken zou ik hem persoonlijk niet plaatsen. Ik zie nu dat het topic Hoesgelijkenissen heet, dus wat betreft begrijp ik wel dat je hem plaatst. Maar zoals ik al zei, ik had meer hoes kopieën in mijn hoofd. Dan zie ik dus meer in die van sheep67, MichelDumoulin en Kemm.

Maar goed, Hoesgelijkenissen hebben ze inderdaad allemaal

twee oudjes... of zijn ze al geweest?

(afbeelding)

(afbeelding)

Heel frappant, die hoezen boven!
Vind 1 exemplaar al bijzonder en dan bestaat er ook nog een kopie van.

Nee, lijken niet op elkaar.

sheep67 schreef:

Vind 1 exemplaar al bijzonder en dan bestaat er ook nog een kopie van.

(afbeelding)

En dat exemplaar was al een kopie... hier het origineel : Daybreak van Maxfield Parrish.

(afbeelding)

(afbeelding)

Ze lijken bijna tegenovergesteld, maar de gelijkenis is treffend. En wellicht ook niet toevallig, gezien Cinderella muzikaal serieuze AC/DC invloeden heeft.

(afbeelding)

(afbeelding)
Deze kwamen onder elkaar te staan toen ik in het 'wat draai je nu' topic aangaf wat ik beluisterde, daardoor viel het me op

sxesven

(afbeelding)

(afbeelding)

jeko
Vind deze wel op elkaar lijken

(afbeelding)

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:11 uur

geplaatst: vandaag om 19:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.