Muziek / Algemeen / Zack Going Black
zoeken in:
1
Zack
geplaatst: 19 februari 2021, 06:48 uur
Ad random door favoriete nummers van ‘ donkere’ artiesten door de jaren heen.
0
Zack
geplaatst: 19 februari 2021, 06:54 uur
Om een startsong te beginnen dacht ik direct aan een nummer van Muddy Waters waarin een voorafgegaan door een vertrekkende stoomtrein hij vraagt : ‘ All aboard ? ‘
0
Zack
geplaatst: 19 februari 2021, 07:03 uur
Meteen even een 2e nummer erachteraan : een openingsnummer van een uit 1974 komend album van Funkadelic zonder het insprekend intro van voorman George Clinton met heerlijk gitaarwerk van Eddie Hazel.
0
Zack
geplaatst: 19 februari 2021, 08:46 uur
Lekkere Discostamper uit 1978 : als je dit hoort ga je vanzelf de dansvloer op !! (vette groove)
‘ Shake your booty !’ (2x)
‘ Shake your booty !’ (2x)
1
Zack
geplaatst: 19 februari 2021, 08:55 uur
Die riff , die groove ....topsingle uit 1988 van Living Colour.
‘ The only thing we have to fear, is fear itself’ (hoe toepasselijk ook in deze tijden)
‘ The only thing we have to fear, is fear itself’ (hoe toepasselijk ook in deze tijden)
0
Zack
geplaatst: 20 februari 2021, 06:36 uur
Toen ik dit voor het eerst hoorde ging ik direct uit mijn plaat : die groove , die stem ....die onuitspreekbare refrein (songtitel) ....alles !
Hieronder de short version .....
Hieronder de short version .....
1
geplaatst: 20 februari 2021, 07:54 uur
Heerlijk nummer, heerlijk album ook.
Maar waarom de korte versie
Maar waarom de korte versie

0
Zack
geplaatst: 20 februari 2021, 10:38 uur
Het volgende nummer kwam ik eens tegen op een , naar ik meen , verzamel album bij mijn broer thuis en was meteen verkocht. Ik kende Shuggie niet , maar later een verzamelaar gekocht waar dit nummer ook op staat.....
0
Zack
geplaatst: 20 februari 2021, 13:26 uur
In huize Zack waren bakken met singletjes en ook het volgende nummer zat er tussen : het had spanning en ik werd ook getriggerd door de ‘loop’ uit de (Moog) synthesizer....
0
Zack
geplaatst: 21 februari 2021, 08:59 uur
Voor wie nog niet weet dat MC Hammer’s U Can’t Touch This een cover was en omdat ik het origineel op single heb ......
‘ She’ s a very kinky girl.....the one you don’t take home to mother....’
‘ She’ s a very kinky girl.....the one you don’t take home to mother....’
1
Zack
geplaatst: 21 februari 2021, 09:05 uur
Mijn eerste Hip-Hop single en nog steeds een favoriet :
0
Zack
geplaatst: 21 februari 2021, 12:08 uur
In de laatste 20 jaar opgepikt in het volgen van de diverse genres .....
* denotes required fields.