MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Schaamteloze zelfpromotie

zoeken in:
Sorry dat ik hier voor een topic aanmaak maar gaat dan ook om een stukje schaamteloze zelfpromotie
Ik heb een hip hop site opgezet (in het nederlands) en ik probeer die een beetje te promoten
dus check svp:

Striktly.co.nr

Het gaat om reviews, rubrieken, specials etc.
Dus alvast bedankt

NR: Nicaragua?

Erg fraaie layout!

Bedankt man!
nee het staat niet voor nicaragua, maar het is meer losjes gebaseerd op de engelse domein naam: Co.uk
In ieder geval hoop ik dat ik mensen genoeg kan interesseren om et ook echt te lezen, als je tips hebt zijn ze welkom

Supermooie vormgeving! Mooi logootje, met dat draaitafeltje, en voor de rest lekker ruw en ruig. Ziet er strak uit.

dat is tenminste positief, maar ik heb het gevoel dat de site niet interactief genoeg is... wat zou jij nou echt op een dergelijke site willen zien?

Ik spreek vanuit mijn beroep, ik zit in de grafische sector, en ik heb mezelf niet bekwaamd in internet dingen. Daarnaast is mijn kennis met betrekking tot Hiphop beperkt, op een vijftal albums van Cypress Hill en een Mugs-verzamelaar na ( ik zal niet alles noemen ik heb nog ietsje meer ).

Toch een aantal puntjes:

- Ik zie geen live/podium/optredens en bijbehorende data.
- Qua interactiviteit is wellicht een muziekje op de achtergrond aardig, dat kun je qua vormgeving ook wel leuk doen denk ik, een draaitafel o.i.d. of een vette overdreven stereo, en dan kunnen mensen zelf bepalen wat ze luisteren, d.m.v. een aantal knoppen.
( check http://mixlogistics.com/ voor een leuke manier om dit te doen, ik heb het over de stereo, niet over de rest want dat is praktisch onmogelijk om te maken )
- Ik neem aan dat de reviews qua hoeveelheid flink zullen toenemen, ziet er bij het doorklikken naar de volledige review heel proffesioneel uit.

Misschien heb ik later nog een aantal punten.

Probleem is ook dat er al zoveel Nederlandse hiphopsites zijn. Om je daar van te onderscheiden moet je toch iets anders verzinnen denk ik.

ey bedankt man Jeanicous voor je tips, ik ben zelf echter niet zo'n fan van muziek in een menu, het wordt al vrij snel irritant vind ik. Maar ik zal die site zeker ff checken

@ Boordappel, het is wel waar wat je zegt maar ik probeer daarom juist aandacht te geven aan hip hop crews waar weinig over te vinden is in het nederlands. Misschien moet ik me wat dat betreft beter profileren.
Ik las trouwens je Top 10 een beetje door en ziet er erg goed uit, misschien heb je zin om ook wat te schrijven

nee maar serieus als er iemand ook er van houdt om reviews te schrijven, plaats ik ze graag op de site

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.