MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Science Fiction en Fantasy hoezen

zoeken in:

Mssr Renard
ZAP! schreef:
(afbeelding)

Rodney Matthews. Heb ik een poster van. Vind de blauwe lettering wel wat lelijk

Mssr Renard
Het wordt welwat gestileerd zo. Maar alles mag.

Ik ga ergens vandaag misschien ook weer op zoek, naar meer SF/Fantasy landschappen en taferelen.

Mssr Renard schreef:
Het wordt welwat gestileerd zo. Maar alles mag.

Niet jouw stijl. Vandaar deze opmerking?

Mssr Renard
Kronos schreef:
(quote)

Niet jouw stijl. Vandaar deze opmerking?

Nee hoor. Alles mag, maar het was niet mijn insteek toen ik het topic startte. Maar alle stijlen en benaderingen zijn welkom.

Ik had dan bij Priest eerder gekozen voor Sad Wings of Destiny, bijvoorbeeld.

Mssr Renard schreef:
Ik had dan bij Priest eerder gekozen voor Sad Wings of Destiny, bijvoorbeeld.

Die staat er ook.

De insteek is science fiction en fantasy dacht ik. Hoe veel meer science fiction en fantasy dan het tweede rijtje Judas Priest wil je het? Beetje raar om dan een 'maar' te lezen en 'het mag'.

Mssr Renard
Het tweede rijtje zag ik even niet. Was afgeleid door Kansas, denk ik.

Mssr Renard
Niet echt een mooie hoes (vind ik), maar hoort er toch bij:

https://www.musicmeter.nl/images/cover/1000/1211.jpg

Mssr Renard schreef:
Het tweede rijtje zag ik even niet. Was afgeleid door Kansas, denk ik.

Met het tweede rijtje JP bedoel ik die 'gestileerde'. Snap nog steeds waarom dit buiten je insteek zou kunnen vallen, behalve dan dat jij het persoonlijk niet mooi vind of zo.

Mssr Renard

Mssr Renard
Kronos schreef:
(quote)

Met het tweede rijtje JP bedoel ik die 'gestileerde'. Snap nog steeds waarom dit buiten je insteek zou kunnen vallen, behalve dan dat jij het persoonlijk niet mooi vind of zo.

Geen idee. Soms zet je kaders, en verleg je die later weer. Ik vond die van Priest (maar ook die van Journey) buiten mijn persoonlijke kader vallen. Dan verruim ik gewoon mijn kaders. Kom maar op.

Mssr Renard
Een onbekendere verzamelaar, maar vond hem altijd wel gaaf:

https://www.musicmeter.nl/images/cover/30000/30991.jpg

Prachthoes. Ooit speciaal op vinyl bijgekocht alleen voor de hoes. Nu moet ik dat cd boekje niet meer openvouwen.

Mssr Renard schreef:
Rodney Matthews. Heb ik een poster van. Vind de blauwe lettering wel wat lelijk
Wist niet van wie het was, zal es kijken op Discogs. Blauwe lettering vind ik best okay hier. De muziek is ook erg gaaf, maar of het wat voor jou is...?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:40 uur

geplaatst: vandaag om 11:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.