MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Bee Gees Album?

zoeken in:
Hai, is er iemand die mij kan helpen? Ik heb 2 elpee's hier liggen van de Bee Gees. eentje uit 1968 en eentje uit 1978. Allebeide heten ze I've gotta get a message to you. Maar als ik op internet zoek, zijn ze allebeide niet te vinden ook niet in mn rock encyclopedie. Weet iemand hier meer van?

Ken ik alleen als single

en dan is er nog deze

en deze, hoewel alleen het jaartal verschilt

p.s. wel een gave site, thnx lebowski (de eerste)

En eentje is van contour (die van 1978, maar dat zou 77 kunnen zijn)

[edit] Die van 1978 is die van 1977 Het catalogus nummer klopt. Nogmaals bedankt. Nu nog die andere. Die ziet er zo uit: http://www.bakje.nl/beegees.jpg

bakje.nl schreef:
Hai, is er iemand die mij kan helpen? Ik heb 2 elpee's hier liggen van de Bee Gees. eentje uit 1968 en eentje uit 1978. Allebeide heten ze I've gotta get a message to you. Maar als ik op internet zoek, zijn ze allebeide niet te vinden ook niet in mn rock encyclopedie. Weet iemand hier meer van?

Dat klopt ze zijn beide uitgegeven op Pickwick contour lable
de 1e met de code Contour 2870 404
de 2e met de code Contour CN 2028
als je bij de 2e op de achterkant kijkt zie je naast Contour de volgende text staan "This album previously issued as Contour 2870 404"

Dit is trouwens ook gebeurt met het album "Massachusetts"
1e Contour 2870 196
2e Contour 2002

De reissued LP's zijn daarna nog eens uitgebracht in een 4 lp box "Bee Gees Oldies" samen met deze 2 lp's:

In the Beginning / The Early Years vol. 1
Pickwick SHM 971

In the Beginning / The Early Years vol. 2
Pickwick SHM 973

de box heeft de Code R 10002

Gast
geplaatst: vandaag om 23:27 uur

geplaatst: vandaag om 23:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.