Muziek / Algemeen / Wu-tang Clan kapt ermee?
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2004, 20:31 uur
Hoe zit dat nu, is dat nu definitief dat de Wu-Tang ermee gaat stoppen of nie? Ik heb al gelezen dat men de geruchten ontkent, maar ook al omgekeerd...
Weet iemand hoe de vork aan de steel zit???
Weet iemand hoe de vork aan de steel zit???
0
geplaatst: 10 mei 2004, 21:33 uur
Er was laatst wat onenigheid tussen Rza en U-God (dat op beschamende wijze op de radio werd uitgevochten) maar verder zegt iedereen nog wel te hopen dat er een 5e album komt. Ik moet het nog maar afwachten, het zou me eigenlijk worst zijn (en ik was zo'n fan...)
0
geplaatst: 10 mei 2004, 23:18 uur
Het zou toch mooi zijn als ze nog een keer met een goed album afsluiten, ipv er ineens mee te kappen. Ook al was het de laatste tijd wat minder.
0
geplaatst: 11 mei 2004, 17:40 uur
ja idd de laatste 2 albums zijn van mindere kwaliteit vergeleken met hun andere materiaal dat ze ooit gemaakt hebben... maar toch vind ik het zeker niet slecht wat op "The W" en "Iron Flag" te beluisteren valt. Ik hoop echt dat ze nog een album zullen maken, hopelijk één met de echt Wu-vibe op 
Mijn favoriete Wu-plaat is en blijft voorlopig "Wu-Chronicles Chapter II" al was het maar voor de nummers "Gots Like Come On Thru" en "Above The Clouds", still love it!

Mijn favoriete Wu-plaat is en blijft voorlopig "Wu-Chronicles Chapter II" al was het maar voor de nummers "Gots Like Come On Thru" en "Above The Clouds", still love it!
0
geplaatst: 14 mei 2004, 15:51 uur
Heb een paar citaten van RZA gevonden... t wordt dus duidelijk dat we moeten afwachten wat de toekomst brengt.
"We are preparing to do one more album collectively. And that's for closure, for our fans to have closure."
"I don't think the fans have closure on Wu Tang and I think they deserve it and I think one more album should fulfil it."
"If the group itself feels the vibe and wants to continue, then maybe two more albums but at least one more album that will give closure to the Wu Tang legacy."
bron:
http://www.bbc.co.uk/radio1/news/urbannews/040423_wutangclan.shtml
"We are preparing to do one more album collectively. And that's for closure, for our fans to have closure."
"I don't think the fans have closure on Wu Tang and I think they deserve it and I think one more album should fulfil it."
"If the group itself feels the vibe and wants to continue, then maybe two more albums but at least one more album that will give closure to the Wu Tang legacy."
bron:
http://www.bbc.co.uk/radio1/news/urbannews/040423_wutangclan.shtml
0
geplaatst: 1 juli 2004, 23:43 uur
offleys schreef:
t wordt dus duidelijk dat we moeten afwachten wat de toekomst ons brengt
Er is toch een unanieme gedachte voor nog iig een laatste album?t wordt dus duidelijk dat we moeten afwachten wat de toekomst ons brengt
0
geplaatst: 12 november 2005, 02:50 uur
ik weet niet waar al die praat vandaan komt ze zijn al jaren uit elkaar. iedereen brengt nog gewoon albums uit. iedereen brengt nog uit zoek maar heel goed op het net en dan kom je aardig wat tegen moet ik zeggen het blijft Wu Tang Clan is alleen maar blij met deze opschudding. want zovaak komen ze niet in de spot light. luister die mannen rappen al vanaf hun tiende of zo die stoppen echt niet alleen je moet nu gaan bestellen via internet want de helf hebben ze hier niet.
het mooiste album vind ik zeker WU Syndicate en Enter the Wu tang.
0
geplaatst: 12 november 2005, 02:55 uur
en dat album komt echt wel want het laatse wat nog ligt van ol'dirty bastard was al verwerkt volgens Wu tang divisions,
en compleet zullen ze toch nooit mer zijn maar hun stijl wel solo albums nog steeds The W.
en compleet zullen ze toch nooit mer zijn maar hun stijl wel solo albums nog steeds The W.
0
geplaatst: 2 december 2005, 10:55 uur
offleys schreef:
(...)Mijn favoriete Wu-plaat is en blijft voorlopig "Wu-Chronicles Chapter II" al was het maar voor de nummers "Gots Like Come On Thru" en "Above The Clouds", still love it!
(...)Mijn favoriete Wu-plaat is en blijft voorlopig "Wu-Chronicles Chapter II" al was het maar voor de nummers "Gots Like Come On Thru" en "Above The Clouds", still love it!
'Above the clouds' was toch wel meer een Premier productie(?)
0
Melle K
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:26 uur
Above The Clouds is ook een Gang Starr nummer featuring Inspectah Deck, verder heeft de rest van Wu-Tang er niets mee te maken.
Maar Wu-Chroncles is ook een compilatie album.
Verder is het echt dom om er na een jaar nog op te reageren en zeggen dat het je niet boeit..
Maar Wu-Chroncles is ook een compilatie album.
Verder is het echt dom om er na een jaar nog op te reageren en zeggen dat het je niet boeit..
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 20:38 uur
mean schreef:
ik weet niet waar al die praat vandaan komt ze zijn al jaren uit elkaar.
iedereen brengt nog gewoon albums uit. iedereen brengt nog uit zoek maar heel goed op het net en dan kom je aardig wat tegen moet ik zeggen het blijft Wu Tang Clan is alleen maar blij met deze opschudding. want zovaak komen ze niet in de spot light. luister die mannen rappen al vanaf hun tiende of zo die stoppen echt niet alleen je moet nu gaan bestellen via internet want de helf hebben ze hier niet.
ik weet niet waar al die praat vandaan komt ze zijn al jaren uit elkaar.
iedereen brengt nog gewoon albums uit. iedereen brengt nog uit zoek maar heel goed op het net en dan kom je aardig wat tegen moet ik zeggen het blijft Wu Tang Clan is alleen maar blij met deze opschudding. want zovaak komen ze niet in de spot light. luister die mannen rappen al vanaf hun tiende of zo die stoppen echt niet alleen je moet nu gaan bestellen via internet want de helf hebben ze hier niet.
Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt? Ze zijn aan het touren samen dus zeker niet uit elkaar, ze hebben wel eigen labeldeals maar de clan zelf heeft ook een deal, ook doen ze nog nummers samen
Welke opschudding heb je het over? het is wel zo dat ze niet de promotie krijgen die ze verdienen, dat zie je bij elk album die uitgebracht wordt, als je kijkt naar wat ze bereikt hebben verdienen ze meer.
De meeste albums zijn hier wel te vinden maar dan moet je in amsterdam ofzo gaan kijken.
Method Man zei over een clan-album dat hij best bereid is maar dat het er aan ligt wat RZA wil
* denotes required fields.