MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het grote cd-aanbiedingen topic

zoeken in:
sq
vandaag € 1,50 korting op alle artikelen op CD-WOW

Fela Kuti (2 CD + DVD) € 19,95 - Volkskrant Webwinkel - webwinkel.volkskrant.nl

Dit is echt een hele mooie uitgave van dit album voor een klein prijsje!
Ik ben deze uitgave al eens voor 60 euro tegengekomen

sxesven
Kortingendag op CDWow, met goed zoeken mooie dingen te vinden. Meteen de aandacht maar eens op een kleine selectie geweldig vinyl (zoals altijd bij CDWow inclusief verzendkosten en wel) voor weinig; sommigen vandaag nog met extra korting:

Iron & Wine - Our Endless Numbered Days voor €9,89 (en meer I&W vinyl, zie aldaar)

Songs: Ohia - Ghost Tropic voor €7,99

Big Black - Songs About Fucking voor €8,99

Common Sense (als Common) - Resurrection voor €7,19

Sonic Youth - Anagrama voor €7,19

Portishead - Portishead voor €9,89

Tool - Opiate voor €7,19

En zo meer. Zoekt enneh, ja, precies ja.

In Muziek > Nieuws > Koopjes die moet kopen:

Prachtige aanbieding bij Blokker (jawel):

Dubbel DVD van Neil Young - Heart of Gold.
Een docu van regisseur Jinathan Demme. Deze docu is een uniek muzikaal portret van deze prima artiest
Daarnaast een DVD met een live concert van Neil - ook met Emmylou Harris - waarhij nummer speelt als "The Painter", "Heart of Gold" en "Harvest Moon".
Dit lekkers kost slecht:

€ 4,99.

Ook nog met DTS digital surround geluid.

Even nog een aanvulling:

Het concert is van 2005.
Het vond plaats in Memphis en was ter gelegenheid van de premiere van het album Prairie Wind.
Beeld is 16:9 dus breedbeeld.
De docu is het concert.
DVD 2 bevat allerlei extra's zoals een oude opname van Neil in de show van wijlen Johnny Cash uit 1971.
The making of en dat soort zaken.

Inderdaad een must-buy. Ik heb hem al en heb er toch een pak meer voor moeten neerleggen. Een van de beste concertregistraties ooit gemaakt, bijna een schande dat hij voor die prijs bij de Blokker ligt.

Papartis schreef:
In Muziek > Nieuws > Koopjes die moet kopen:

Prachtige aanbieding bij Blokker (jawel):

Dubbel DVD van Neil Young - Heart of Gold.
Een docu van regisseur Jinathan Demme. Deze docu is een uniek muzikaal portret van deze prima artiest
Daarnaast een DVD met een live concert van Neil - ook met Emmylou Harris - waarhij nummer speelt als "The Painter", "Heart of Gold" en "Harvest Moon".
Dit lekkers kost slecht:

€ 4,99.

Ook nog met DTS digital surround geluid.

Bedankt voor de tip. Vandaag maar eens aangeschaft.

sq
Vandaag bestelling gedaan bij Amazon.de, de Duitse Amazon. Geen verzendkosten!

Dat is toch alleen als je voor meer dan 20 euro besteld?

sq
Dat staat er vaak standaard, maar dergelijke voordeeltjes gelden normaal alleen binnen het land en niet voor internationale verzending. Maar nu dus ook voor mij. Maar ik zat inderdaad wel boven de 20.

Allmusic
Leuke actie op Important-records: 72 cd's voor $100.

Veel Merzbow en Acid Mothers Temple, ik zal ze niet allemaal opnoemen

De cd's zijn normaal $11,99 of $12,99 per stuk

En hierbij de link.

Komt nog wel $56 aan verzendkosten bij zie ik...

.... wat (bij elkaar opgeteld) nog geen 115 euro is. Dus maar € 1,60 per cd inclusief verzendkosten. Lijkt me een goede deal voor de liefhebber.

Sietse
Dit hebben ze al vaker gedaan. Het is een leuke aanbieding maar ik ben er nog steeds niet uit of ik wel gelukkig wordt van in een keer 72 cd's van Important Records te ontvangen.

wel interessant om misschien met een paar mensen wat te bestellen? Ik kan niet tot 72 of 36 komen, maar ik zie er wel wat tussen zitten.

jeko
Hm, lijkt me wel wat eigenlijk. Dan ga ik denk ik voor de 36 cd optie.

36 CDs for $50
Same rules as the 72 CD sale.
Shipping will be in a USPS Medium Flat Rate Global Priority Box with tracking.
Domestic $12
Canada/Mexico: $27
Overseas $42

Sietse
Ik kom wel tot de 72, maar toch. Dat is heel erg veel cd's

Samen met iemand 72 bestellen is eigenlijk al een betere optie wat mij betreft, maar ik denk er nog even over na.

jeko
Sietse schreef:
Ik kom wel tot de 72, maar toch. Dat is heel erg veel cd's .

Als grootgebruiker voor jou toch geen probleem

Mijn lijstje is onderweg, of alles op voorraad is moet nog blijken, actie loopt al een aantal weken.

Sietse
jeko schreef:
(quote)

Als grootgebruiker voor jou toch geen probleem

er nog eens 72 albums bij is daarom juist erg veel.
Als of ik nog niet genoeg koop

Ik heb ook een lijstje met 36 cd's opgestuurd maar zo te zien moet vooraf worden betaald. Voordat ik betaal wil ik eerst graag weten of de cd's (grotendeels) nog leverbaar zijn. Ben benieuwd of ze mijn bestelling in behandeling nemen.

jeko
Heb nog geen reactie gehad van Important records, misschien moet ik maar even een reminder sturen.

Ik heb gisteren deze reactie ontvangen:

Hello Huub,

Thank you for your order, we're processing it now. Your order will ship
in the next few days, unless you receive an additional email with further
information.

Thanks,
Maurice

Allmusic
Ik denk dat Maurice het erg druk heeft met de archive-orders . Ik heb ook 2x om een update gevraagd. Reacties:

"Hello, Thank you for your CD Archive Sale order. My apologies for not sending
out an immediate response. We are processing and shipping all orders this
week. Thanks, Maurice"

"yes, yours shipped on friday. -maurice"

Original Album Series

5 albums van een artiest voor circa £ 10 (excl. verzendkosten).

In bezit van Lou Reed en Patti Smith.
Zeker een aanrader deze serie.

P.S. wel toen iets meer betaald, maar 16 Euro is ook geen verkeerd bedrag.

Stijn_Slayer
Ik heb op Grooves.inc die serie van Poco gekocht voor 12 euro, goedkoper kan haast niet.

L_T_B schreef:
Original Album Series

5 albums van een artiest voor circa £ 10 (excl. verzendkosten).

Fijne serie en een mooie gelegenheid om voor weinig geld top albums in huis te halen. Helaas heb ik van veel artiesten al een of meer albums in de kast staan, zodat ik deze serie grotendeels aan mijn neus voorbij laat gaan. In mijn kast staan wel de boxjes van Dr. John, Spirit, Mountain, Duke Ellington, Nina Simone en Los Lobos.

Neem hier wel even de gelegenheid te baat om het boxje van Little Feat aan te prijzen. Naar mijn mening de beste band die tot nu toe in deze serie is vertegenwoordigd. De vijf albums in deze box zijn stuk voor stuk een dikke 5* waard.

rollingbeatle schreef:
Helaas heb ik van veel artiesten al een of meer albums in de kast staan, zodat ik deze serie grotendeels aan mijn neus voorbij laat gaan.

Dat probleem heb ik ook. Maar er zit nog genoeg moois tussen. Zit zelf te denken aan de schaf van het boxje van de Brecker Brothers, Chaka Khan en The J. Geils Band.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:31 uur

geplaatst: vandaag om 00:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.