MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Wat zouden jullie doen?

zoeken in:
Hallo,
ik ben 12 jaar en zou heel graag naar de GMM (Graspop Metal Meeting) gaan. Maar dit mag natuurlijk niet van m'n ouders. (moest ik wel gaan zou m'n vader natuurlijk ook meekomen).
Ze beweren dat er daar teveel 'rare' mensen rondlopen ... ZUCHT
Wat denken jullie hiervan: is het wel in orde dat een twaalfjarige jongen met z'n vader naar een metalconcert gaat , of hebben m'n ouders volkomen gelijk?
Graag jullie meningen gehad...

Vraag je of Hammerhead en Eddie meegaan.

ja
en dan lieg je gewoon dat je HiLL meeneemt

wat denk jij ervan?

Ik op een metalconcert --->>

In de metal kom je inderdaad de meest rare mensen tegen. Ze hebben lang haar, ze wassen zich nooit, doen altijd ongelofelijk lomp, laten de hele dag boeren en scheten, aanbidden satan en copuleren met onschuldige maagden waarna ze hun bloed opdrinken.

Levensgevaarlijk dus, je ouders hebben groot gelijk. Als je met je vader gaat zou ik iig zorgen dat jullie zwaard en strijdknots meenemen.

Serieus, rare mensen heb je overal, maar is 12 jaar sowieso niet een beetje jong om alleen op stap te gaan? Of ben ik nu ouderwets?

Zou gewoon je vader meeslepen.

Ik zou het al een hele prestatie vinden als je vader mee wil gaan naar zo'n metalconcert.

Maar 12 is wel een beetje jong hoor. Wacht nog een jaartje of 3,4 en ga lekker met vriendjes.

HammerHead schreef:
In de metal kom je inderdaad de meest rare mensen tegen. Ze hebben lang haar, ze wassen zich nooit, doen altijd ongelofelijk lomp, laten de hele dag boeren en scheten, aanbidden satan en copuleren met onschuldige maagden waarna ze hun bloed opdrinken.

Levensgevaarlijk dus, je ouders hebben groot gelijk. Als je met je vader gaat zou ik iig zorgen dat jullie zwaard en strijdknots meenemen.

Serieus, rare mensen heb je overal, maar is 12 jaar sowieso niet een beetje jong om alleen op stap te gaan? Of ben ik nu ouderwets?

Maar met m'n vader ben ik toch veilig?

dutch2
Ligt een beetje aan je vader

we zouden toch niet op de weide overnachten hoor!
(moest ik dan gaan) ZUCHT

Als je ook al niet tegen een beetje modder en ranzigheid op een festival-camping kan... tja.

Eerst maar even een bikkel worden dan.

ik bedoelde hoor ipv goor ik zou het wel willen, maarja...

Is toch gaaf, met je vader naar een concert.

Allmusic
...tenzij je vader van Willy Alberti en de Alpenzusjes houdt.

rayman schreef:
Is toch gaaf, met je vader naar een concert.

yeah right, zit je op te wachten als je jong bent...
"Dus dit is nou wat ze rock noemen, jongen?"

nee, hij valt nog mee, ik heb hem een paar Metallica-songs laten horen en dat vond ie zelfs goed. (hij zou wel willen gaan hoor, jeweetwel, Guns n'Roses. Maar ik denk dat ie niet durft om mij mee te nemen, moest er dan iets gebeuren en alleen moet ie al helemaal niet gaan...)

Over anderhalf jaar is mijn dochter 12 jaar. Mag ze van mij mee naar concerten hoor, en dan heb ik het echt niet over Fransje Bauer o.i.d.
Of ze daarop zit te wachten durf ik niet te zeggen, maar ik heb het zelf altijd wel kunnen waarderen dat mijn vader meeging naar allerlei jeugdige uitspattingen. Damn, ik heb nog 6 jaar met mijn pa gevoetbald in het eerste elftal.

Allmusic schreef:
...tenzij je vader van Willy Alberti en de Alpenzusjes houdt.

de Alpenzusjes..

Gast
geplaatst: vandaag om 01:16 uur

geplaatst: vandaag om 01:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.