Muziek / Algemeen / Wat vind ze nou mooi
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 10 april 2006, 22:08 uur
Kijk, ik wil mijn moeder eens verassen met wat albums, sinds ze toch haar aandacht ergens aan kwijt moet.
Als eerst, wat vind ze nou mooi want ze heeft hele erge verschillende smaken, en als ik het vraag krijg ik vaag antwoord
.
Wat vind ze mooi, Lucie Silvas, Queen, Within Temptation, Melanie C, Enigma en Anastacia (waarschijnlijk wel meer).
Maar dit zijn nou artiesten wat ik alleen gehoord heb bij me moeder, in de auto dus bijvoorbeeld, niet dat ik helemaal ga zitten met me moeder naar muziek luisteren...
Wat zou ze nou echt mooi vinden, mischien zijn hier wat kenners die die artiesten toevallig ook goed vinden en precies een juiste artiest kennen die mijn moeder moet hebben.
Graag antwoord
Als eerst, wat vind ze nou mooi want ze heeft hele erge verschillende smaken, en als ik het vraag krijg ik vaag antwoord
.Wat vind ze mooi, Lucie Silvas, Queen, Within Temptation, Melanie C, Enigma en Anastacia (waarschijnlijk wel meer).
Maar dit zijn nou artiesten wat ik alleen gehoord heb bij me moeder, in de auto dus bijvoorbeeld, niet dat ik helemaal ga zitten met me moeder naar muziek luisteren...
Wat zou ze nou echt mooi vinden, mischien zijn hier wat kenners die die artiesten toevallig ook goed vinden en precies een juiste artiest kennen die mijn moeder moet hebben.
Graag antwoord

0
Relax
geplaatst: 10 april 2006, 22:30 uur
Nee nee! ik moet Rihanna proberen!
Oeehwwww, sry moest ik gewoon typen
Oeehwwww, sry moest ik gewoon typen

0
geplaatst: 10 april 2006, 22:42 uur
Altijd lekker en horizon-verbredend. Madeleine Peyroux.
http://www.musicmeter.nl/al...
http://www.musicmeter.nl/al...
0
Relax
geplaatst: 11 april 2006, 07:42 uur
Ik heb nu die Norah Jones, Feist kon ik niet goed vinden.
En het valt me op dat het er echt precies tussen in ligt.
Maar ik weet niet of het mijn moeder goed in het gehoor ligt.
Ik zal het haar eens laten horen.
En het valt me op dat het er echt precies tussen in ligt.
Maar ik weet niet of het mijn moeder goed in het gehoor ligt.
Ik zal het haar eens laten horen.
0
geplaatst: 11 april 2006, 20:00 uur
Goh nooit gedacht dat ik iemand rechtstreeks zou aanzetten tot het kopen van een cd van Norah Jones 

0
geplaatst: 11 april 2006, 21:18 uur
Haha is die lullig bedoeld dan
de mijne was maar gewoon voor de grap hoor 
0
geplaatst: 11 april 2006, 21:18 uur
* denotes required fields.