MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! Switchen tussen boxjes en koptelefoon

zoeken in:
Hallo allemaal

ik heb jullie hulp nodig, want ik heb boxjes en een koptelefoon. Maar als ik mijn koptelefoon achter in de computer inplug dan zijn de boxjes stil en als ik hem er weer uit haal dan is de koptelefoon stil. Weet/heeft er iemand een programmaatje zodat ik kan switchen tussen die ingangen zodat ik niet telkens het stekkertje in en uit hoef te pluggen?

Alvast bedankt!

Als je koptelefoon in de boxen zit gaat het geluid daar doorheen dat kun je niet veranderen. Steek gewoon je koptelefoon in de bozen zelf

Moet je wel een ingang in je boxjes hebben, meneer Jowietje.

Maar dat hebben de meeste toch wel, en anders ga je even naar de media markt en daar heb je genoeg boxjes die niet zo duur zijn.

Electro_
Dat is inderdaad wel een geweldige uitvinding, die boxjes met ingang voor een koptelefoon!

(afbeelding)

Plug dit achterin je computer en stop je boxen en hoofdtelefoon erin.

Relax, Kan zo'n ding ook in je mp3 speler, zo ja, wat kost zo'n ding?

Ja hoor, kost een paar euro, en daarvoor kun je dus romantisch samen mp3 speler luisteren

Heb er ooit een gekocht voor 2,50 (in guldens). Erg handig als je romantisch samen muziekjes in de trein oid. wilt luisteren inderdaad.

Ideaal want nu komen dan elke keer de de draden helemaal in de war en dan vallen de dopjes telkens uit je oren als de ander beweegt, dus Heel erg bedankt! (ik neem aan dat je die gewoon in een elektronische zaak kan halen, waar ze ook gewone oordopjes verkopen?

Yep, overal te koop, je hebt ze ook met een stukje draad ertussen, zoals hier (€2,95):
http://www.macintoys.nl/artikelen/verbinding/audiosplitter.php

(afbeelding)

Headphone sockets in boxen zijn handig als je boxen in de buurt staan. niet als ze 4 meerder verder hangen.

Zit met hetzelfde probleem, alleen lijkt zo'n splitter me ook niet handig. Daarmee heb je geluid uit je stereo én uit je headphones toch ? Beetje overbodig om je headphones nog lawaai te laten maken als je stereo aanstaat lijkt me.

Zijn er ook zaken waar je effectief mee kan switchen ?

Onderhond: daar zat ik nou ook aan te denken! maar zon audiosplitter gaat ook wel denk ik;)

Gast
geplaatst: vandaag om 22:00 uur

geplaatst: vandaag om 22:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.