MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Dj Sid/ Dj Starscream

zoeken in:
De dj van Slipknot Dj Sid heeft een sideproject (eigenlijk is het geen sideproject want voor Slipknot was hij al bezig met DJing) genaamd (Dj) Starscream. Gister ben ik even gaan neuzen op Inet in de hoop of ik wat kon vinden, maar helaas. Ben heel benieuwd naar wat voor muziek het is. Hij draaide voornamelijk op raves(mooi woord btw).

Ter kleine info--> Sound Proof Coalition" zo heet de group/crew met daarin---> - A-Rock, Loodachris, Phase II, Rek, Sub Two, Iniversoul and Starscream (a.k.a Sid).

Nu is mijn vraag---> Kan iemand mij helpen aan muziek van (DJ) Starscream?

Volgens mij is het een soort kruising van hiphop en drum&bass. Heb het verder nooit gehoord.

SILENCE SUX #2
HARDCORE PARTY

Mercredi 23 juin
au Rex Club

avec
LENNY DEE (Industrial strenght - NYC)
MANU LE MALIN (46 records - Palindrome - Paris)
DJ STARSCREAM of SLIPKNOT (#0 - Slipknot - USA)

Le Rex Club - 5 Bd Poissonnière
Paris 2 metro Bonne Nouvelle
Ouverture des portes: 23h30
Paf: 8 euros

============================

Plan een trip naar Parijs en find out . Gezien de andere DJs, lijkt het me meer richting Techno - Hardcore (house) op te gaan eigenlijk.

Dat is best wel vet eigenlijk, maar helaas het geld zal wel niet meezitten.

Kheb wel het intro gevonden van de plaat/cd, mar meer ook niet

Sorry voor mijn afwezigheid. Heb inmiddels via SLSK wat nummers van Dj Starscream. Ik zou het omschrijven als hele chaotisch jungle, maar het klopt wel allemaal(meestal zo met jungle). Heb ook een set van 173 min samen met Lenny Dee. De set zou je kunnen omschrijven als hardcore met jungle achtige tinten. Zeker niet slecht

Heeft iemand intresse, voeg me toe op Soulseek---> =[EngineeR]=

bro
ik heb een liedje van hem genaamt Noise Check, en dat nummer is echt ongeloofelijk goed, zelf al is het héélemaal mijn genre niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:46 uur

geplaatst: vandaag om 08:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.