MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / vakantie-muziek

zoeken in:
Fza
EVANSHEWSON schreef:
MANU CHAO natuurlijk!

Dan heb ik liever zijn oude band Mano Negra bij me.

AC/DC schreef:
weezer ( vooral island in the sun )

, geweldig voor in de zon. Maar the blue album is 2000 keer beter in de zon, zeker undone en only in dreams

In De Site > Gebruikers > Op vakantie en neem mee????:

1 mp3 spelertje met 2 GB waarop ca. 27 CD's waaronder Jack Johnson, Paul Weller, U2, Toto, Fleetwood Mac, Santana, Pearl Jam, Springsteen, Dire Straits, Police, Oasis, Steely Dan, Norah Jones, JJ Cale en Clapton.

Aangezien inmiddels allerlei soorten muziek voorbij komen in dit topic, heb ik hem maar naar 'muziek/algemeen' verplaatst.

AC/DC
D-ark schreef:
(quote)

, geweldig voor in de zon. Maar the blue album is 2000 keer beter in de zon, zeker undone en only in dreams

vergeet zeker say it ain't so niet.

Net terug van vakantie en het enige waar ik naar geluisterd heb op mijn mp3-speler, is From Mars to Sirius van Gojira en Synchestra van The Devin Townsend Band.

Ultieme vakantienummer:

Les Négresses Vertes - Zobi la Mouche

Gast
geplaatst: vandaag om 00:35 uur

geplaatst: vandaag om 00:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.