MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / favoriete single

zoeken in:
Guns N' Roses - Estranged (en dan neem ik de clip ook mee naar dat eiland )

Mercury Rev - Vermillion........maar daar kan ik over tien minuten weer anders over denken.....

clickits - audro

Talking Heads - Once In A Lifetime. Maar dat is dus morgen weer anders.

moviefreak#1
Op dit moment even Politiks van Coldplay

Void Settler - Annul. Nog steeds een 'single' volgens MM

Dum Dum Girl van Talk Talk

Daar werd ik vanochtend mee gewekt en nu - bijna 24 uur later - zit het nog altijd in mijn hoofd.

Favoriete single: The Turn of a Friendly Card van The Alan Parsons Project uit 1980.

Op het gelijknamige album staan alleen part 1 & part 2. Op de (vinyl) single lopen deze 2 delen in elkaar over. Helaas is deze versie nooit op cd verschenen. Daarom en natuurlijk vanwege de schoonheid van het nummer is dit mijn favoriete single.

Op dit moment gaat 'It's Alright Ma (I'm Only Bleeding)' van Bob Dylan mee naar een onbewoond eiland.
En als ik op dat eiland Cortez the Killer per ongeluk tegenkom zou ik dat helemaal niet erg vinden.
Zeker niet als Neil Young hem speelt

Flowered Up-Weekender

rzasa schreef:
Ik moest meteen denken aan Weekender van Flowered Up.
En heel bizar, toen ik dit bedacht, keek ik op de klok, die 12:57 aanwees. En laat Weekender nu 12 minuut 57 duren...

rzasa schreef:
Flowered Up-Weekender

tims schreef:
(quote)

Moet me waarschijnlijk doodschamen....maar ken het nummer niet

Ja, dat moet je eigenlijk wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:38 uur

geplaatst: vandaag om 20:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.