MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Gezocht : De Afrekening cd's

zoeken in:
Hallo,

ik ben op zoek naar de verzamel collectie 'De Afrekening' van Studio Brussel.

hebben mensen nog cd's hiervan liggen en zouden ze deze voor mij eventueel ter download aan willen bieden?

Ik kom zelf uit Nederland, en luister ontzettend vaak naar StuBru, ik zoek ook vele winkels af naar deze cd's,
maar ze zijn zo zeldzaam!
en toch vind ik ze heel leuk...

zou u , als u een cd ervan heeft , deze aub willen hosten...
ik kan ze echt NERGENS vinden...
als ik het ergens legaal kon doen , deed ik het meteen!

Ik bied ook hosting aan om te uploaden, ik ben te bereiken via e-mail adres: [email protected]

ik hoop dat deze post niet verwijderd word...
want ik weet dat dit niet legaal is, maarja... ik heb geen andere keus...

Heeeel erg bedankt alvast!

MVG
Rodie

P.S.
deel 32, 33,35,37,38 en 39 heb ik al legaal in m'n bezit.

Tip: zoek de tracklisten van die cd's (op MuMe), en download (uiteraard legaal!) de nummers allemaal apart en stel de cd's dus zelf samen.

Bedankt voor je tip! heb al wat geprobeerd, maar zitten toch echt nummers tussen wat je maar zelden kan vinden , helaas...

achja, ik blijf proberen

Ik heb er wel een aantal zitten, zeker oudere alhoewel niet allemaal volledig. Heb ze enkel op de pc zitten via mijn dochter. Mischien toch ergens een oplossing???

Gast
geplaatst: vandaag om 09:03 uur

geplaatst: vandaag om 09:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.