MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Programma bij CD

zoeken in:
Vandaag heb ik de CD Von hier an blind gekocht van Wir SInd Helden (lekkere plaat trouwens) maar het vervelende is, als ik die CD op m'n computer wil afspelen gaat dat alleen met zo'n vervelend programmatje. Hetzelfde trouwens bij X&Y van Coldplay, ook dat programmatje. Er staat op de hoes van de CD dat het tegen kopiëren is, alleen ik vind het erg vervelend . Vinden jullie dit ook?

Hmm kun je de bestanden er niet gewoon van de cd rippen en gewoon afspelen vanaf de harde schijf? Misschien helpt het. Ik ben verder ook niet de pro

eazyfan
dat heb je ook bij Beg for Mercy van G-unit, zit ook software bij enzo, echt raar en irritant als je die Cd in je pc steekt, (doe ik niet meer maar was zeer zeer lange tijd geleden).

IJmker schreef:
Hmm kun je de bestanden er niet gewoon van de cd rippen en gewoon afspelen vanaf de harde schijf? Misschien helpt het. Ik ben verder ook niet de pro

Dat soort cd's gaat dan niet. Omdat ze een eigen afspeel programma hebben worden ze niet ingelezen is mijn ervaring.

beruk schreef:
(quote)

Dat soort cd's gaat dan niet. Omdat ze een eigen afspeel programma hebben worden ze niet ingelezen is mijn ervaring.
Ja idd, dat is nu net het probleem

Zo kan ik die liedjes van die cd's dus ook niet op m'n ipod zetten:(

ja, die gebruiken wij thuis ook.
Wat ook zo hinderlijk is: zo'n videoclip of link naar internet die op sommige cd's zit.
Zat ik laatst als een sukkel 80 keer naar het begin van die live clip van Matisyahu te kijken voordat ik doorhad hoe ik de cd (dus de rest van de muziek) kon luisteren...Heel stemmig ja, dat hoge gejodel...

JonnieBrasco
Er bestaat al een topic over copy-controlled cd's!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:42 uur

geplaatst: vandaag om 20:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.