MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / MusicMeter compilatie cd

zoeken in:
Ik wil een aanzet geven voor het samenstellen en in eigenbeheer uitbrengen van een compilatie cd van eigengemaakte muziek van MusicMeter leden. Dus geen covers maar eigen werk van MusicMeter leden.
Ik wil zelf 1 of 2 nummers aandragen naargelang hoeveel mensen reageren. Dat is mijn inbreng. Ik hoop eigenlijk dat er verder mensen zijn die de rest voor hun rekening willen nemen:productie,het samenstellen van de nummers voor de cd(wel/niet geschikt)layout-hoes,contacten met de deelnemers,cd persen,distributie etc etc. De kosten delen we natuurlijk.Ik verheug me al op het commentaar van de diverse MMleden die deze cd zullen beluisteren!(tja ik verwacht gewoon dat deze cd komt).
Voor alle duidelijkheid: ik wil een aanzet geven, ik wil niet de leiding over dit project hebben en de touwtjes in handen hebben want ik ga ervanuit dat er genoeg ervaring en motivatie is onder de grote groep van MM leden. Ik hoop niet dat ik me vergis en anders zien we wel waar het schip strandt.
Nou mensen kom maar op met ideeen,op en aanmerkingen wie wil de kar trekken en de handen uit de mouwen steken...

Sietse
leuk idee, maar ik denk dat ik pas...

uit alle respect, maar ik denk dat het nl. niet echt gaat werken.

alle begin is moeilijk...

maar sietse, waarom zal het volgens jou niet werken?

Sietse
1) weinige animo van artiesten
2) te veel gehannes met wie wel en wie niet op de cd zal komen
3) te weinig afzet
4) gezeik over geld
5) vul een random iets in....

uiteraard zat ik ook aan dat soort dingen te denken, maar ook aan positieve zaken:
1 :het tot stand komen van een gezamenlijk project
2: mogelijk nieuwe samenwerkingsverbanden(muzikanten die samen iets gaan ondernemen)
3: een "live-performance"avond
etc,etc.

maar goed, ik kan wel positief blijven denken over het idee, maar de realiteit moet ik ook niet uit het oog verliezen...

te hoge verwachtingen, te hoog gegrepen?
misschien..

misschien

sq
ik speel niks maar ik meld me vast als klant..

Sietse
ik zou zeggen: zie de animo...

Ik wil wel meedoen eigenlijk, al ben ik zo muzikaal als een plank. maar check dit topic voor een nr. van mij.
http://www.musicmeter.nl/forum/8/1445

(niet heeel serieus bedoeld)

Gast
geplaatst: vandaag om 22:22 uur

geplaatst: vandaag om 22:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.