MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / 3VOOR12Whitenoise

zoeken in:
In 3VOOR12WHITENOISE jaagt Dave Clarke 'cutting edge alternative music' de ether in. Met veel ruimte voor nieuwe elektronische dansmuziek, DJ-sets, interviews en Dave's eigen mix van de bruutste platen van het moment.

Zo prijst 3voor12 het nieuwe programma van Dave Clarke aan. Zijn er hier nog mensen die het wel 's luisteren? Ik heb nu de eerste aflevering een paar keer gehoord en ik vind het toch wel ontzettend fijne radio: weinig tussendoor gelul en ontzettend (veel) goede muziek.

De eerste plaat die Clarke draaide is meteen mijn grootste ontdekking tot nu toe:

Andrew Weatherall - "La Sirena"

Wat vinden jullie van Whitenoise en ueberhaupt Dave Clarke op de radio?

Ik kan niks anders zijn dan met je eens. Al heb ik pas een aflevering gehoord de andere keren kwam er wat tussen(Bazar Curieux, film), maar inderdaad het klinkt erg goed.

Clarke weet van alles een geheel te maken, en een interview met She Wants Revenge misstond zeker niet.
Ik vind dat 3VOOR12 met Clarke gewoon een goede DJ heeft binnengehaald. Zeker als je Clarke vergelijkt met de andere nieuwe 'aanwinsten' Dennis Weening(die me niet echt weet te boeien) en Eric Corton(wiens muzieksmaak me niet echt aanspreekt). Geef mij dan maar Job de Wit, dat vind ik toch het schoolvoorbeeld van goede radio.

Ik hou wel van Dave Clarke - kan ik zeggen. Mijn grootste ontdekking was She Wants Revenge.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:39 uur

geplaatst: vandaag om 20:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.