Muziek / Algemeen / canadese bands nemen over !
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 22:31 uur
nee, en de band Canada komt ook niet uit Canada. Maar is wel erg mooi!
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 03:12 uur
freakystyle schreef:
Ik merk zeker wel een toename in de doorbraak van Canadese bands. Zie ook het rijtje dat ik hierboven noem. Ook als ik kijk naar het aantal Canadese bands dat de afgelopen jaren in een club als Vera in Groningen heeft gespeeld.
Ik merk zeker wel een toename in de doorbraak van Canadese bands. Zie ook het rijtje dat ik hierboven noem. Ook als ik kijk naar het aantal Canadese bands dat de afgelopen jaren in een club als Vera in Groningen heeft gespeeld.
Zegt dat niet meer over de programmering van Vera dan over de toename van de populariteit van Canadese bands?
Het geheel vrouwelijke bandje Pony Up! schijnt ook een zeer behoorlijk indie pop/rock bandje te zijn. Ben Lee hoorde deze dames zingen en was dusdanig onder de indruk dat hij ze een platencontract aanbood.
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 10:19 uur
Harmonium
Gospeed You! Black Emperor
A Silver Mt. Zion
Set Fire to Flames
Harmonium is nog uit de jaren '70. De laatste drie hebben redelijk recente albums. Hier op MuM worden ze de laatste tijd steeds vaker beluisterd heb ik het idee...
A Silver Mt. Zion
Set Fire to Flames
Harmonium is nog uit de jaren '70. De laatste drie hebben redelijk recente albums. Hier op MuM worden ze de laatste tijd steeds vaker beluisterd heb ik het idee...
0
geplaatst: 25 november 2006, 21:45 uur
Bryan Adams is volgens mij de enige Canadian die op de radio gedraaid wordt, dus ook wel het vernoemen waard.verder wonen er toch alleen eskimo's in Canada?
0
geplaatst: 12 juni 2007, 17:46 uur
pauljojo schreef:
Harmonium
A Silver Mt. Zion
Set Fire to Flames
Harmonium
A Silver Mt. Zion
Set Fire to Flames
Je avatar

* denotes required fields.