MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / canadese bands nemen over !

zoeken in:
die van mij Great Lake Swimmers

Boards of Canada?

nee, en de band Canada komt ook niet uit Canada. Maar is wel erg mooi!

Net als Architecture in Helsinki niet uit Helsinki komt.

en I'm From Barcelona niet uit Barcelona

freakystyle schreef:
Ik merk zeker wel een toename in de doorbraak van Canadese bands. Zie ook het rijtje dat ik hierboven noem. Ook als ik kijk naar het aantal Canadese bands dat de afgelopen jaren in een club als Vera in Groningen heeft gespeeld.

Zegt dat niet meer over de programmering van Vera dan over de toename van de populariteit van Canadese bands?

Het geheel vrouwelijke bandje Pony Up! schijnt ook een zeer behoorlijk indie pop/rock bandje te zijn. Ben Lee hoorde deze dames zingen en was dusdanig onder de indruk dat hij ze een platencontract aanbood.

Harmonium
Gospeed You! Black Emperor
A Silver Mt. Zion
Set Fire to Flames

Harmonium is nog uit de jaren '70. De laatste drie hebben redelijk recente albums. Hier op MuM worden ze de laatste tijd steeds vaker beluisterd heb ik het idee...

Matthew Good Band

Jornaquin
Tegan and Sara

Bryan Adams is volgens mij de enige Canadian die op de radio gedraaid wordt, dus ook wel het vernoemen waard.verder wonen er toch alleen eskimo's in Canada?

fastpulseboy
yes

en hrsta speelt morgen in nijmegen

Danko Jones is altijd een feestje live!

pauljojo schreef:
Harmonium
Gospeed You! Black Emperor
A Silver Mt. Zion
Set Fire to Flames

Harmonium is nog uit de jaren '70. De laatste drie hebben redelijk recente albums. Hier op MuM worden ze de laatste tijd steeds vaker beluisterd heb ik het idee...

Je avatar

Mojo Pin
Tokyo Police Club natuurlijk.

Sleepy Driver
Timber Timbre

Gast
geplaatst: vandaag om 21:01 uur

geplaatst: vandaag om 21:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.