Muziek / Algemeen / Grote prijsvraag: verzin een echte domeinnaam voor CDRob :)
zoeken in:
0
geplaatst: 12 december 2006, 21:22 uur
Zoals je misschien hebt meegekregen probeer ik kastruimte te genereren door een deel van mijn cd verzameling te verkopen via een webshopje dat ik heb opgezet.
http://cdrob.biedmeer.nl
Voor alle duidelijkheid, ik heb geen enkele intentie om geld te verdienen met deze site. Sterker nog, tot nu toe is iedere order een desinvestering van een procentje of 75
Het onderhouden van de site blijkt voor mij echter wel een hele leuke hobby en nog maar eens een manier om met muziek bezig te zijn. Ik wil het daarom wat grootser gaan aanpakken. Het moet een soort digitale marktstand worden met titels die interessant zijn voor serieuzere muziekliefhebbers. Hopelijk dus geinig om zo nu en dan door de ”bakken” te gaan in de hoop wat leuks mee te kunnen pikken voor een prikkie. Het idee dus van een marktstand op de CD Beurs in Utrecht maar dan lekker vanuit je luie stoel te bezoeken
Mijn uiteindelijke doel is:
• Eigen recensies/foto’s etc plaatsen, allen muziek gerelateerd.
• verkopen van keurig onderhouden 2e hands cd’s voor een prikkie.
• het verkopen van een klein assortiment nieuwe cd’s en dvd’s voor weinig (onder winkelwaarde met een droevige marge). Dit zijn dan vooral titels die ik zelf ook in de kast heb staan , dus de VanDeGriend kwaliteitsgoedkeuring hebben
• Verkoop van collectors items. Nou ja...meer gelegenheid om te showen wat ik allemaal in mijn verzameling heb, want daar vraag ik dan wel te veel voor.
• Nog nader uit te werken…verkoop van cd’s van MuMe-leden, als een soort service oid. Ideeën welkom
Anyway…een grootse aanpak verdient een grootse DOMEINNAAM en de meest grootse die ik kan bedenken, nl. www.cdrob.nl...is al vergegeven
Nu ben ik tig domeinnamen verder en is mijn creativiteit, ook al door de sinterklaasgedichten, tot nul gedaald. Ik heb dus hulp nodig en organiseer derhalve een heuse prijsvraag en deze luidt:
Verzin een Domeinnaam voor CDRob en win een prachtige prijs
• Degene die de winnende domeinnaam verzint, wint een cdbon van € 10,-- te besteden op de site waarvan jij de naam hebt verzonnen. Is toch al gauw 2 cd’s.
• Onder alle andere deelnemers verloot ik dan nog een keer een cdbon van € 5,--, toch minstens een cd.
• En weet je wat, ik doe eens gek, ik verloot ook mijn enige en gekoesterde exemplaar van Arcade Fire’s “Funeral” onder de deelnemers
De Spelregels
1. De naam moet nog niet geregistreerd zijn. Dit kun je hier checken. Hier dus
2. Het wordt een .nl naam
3. Er moet een connectie zijn met de aard van de site.
4. De jury bestaat uit mijzelf en wat familieleden naar goeddunken
5. Ik doe ook mee, maar mocht ik winnen, dan wint de runner-up de cdbon
6. De inschrijving sluit 19 december
Nou, ik hoop op jullie deelname en creativiteit.
Nb. www.cdschurk.nl had ik zelf al verzonnen.
http://cdrob.biedmeer.nl
Voor alle duidelijkheid, ik heb geen enkele intentie om geld te verdienen met deze site. Sterker nog, tot nu toe is iedere order een desinvestering van een procentje of 75

Het onderhouden van de site blijkt voor mij echter wel een hele leuke hobby en nog maar eens een manier om met muziek bezig te zijn. Ik wil het daarom wat grootser gaan aanpakken. Het moet een soort digitale marktstand worden met titels die interessant zijn voor serieuzere muziekliefhebbers. Hopelijk dus geinig om zo nu en dan door de ”bakken” te gaan in de hoop wat leuks mee te kunnen pikken voor een prikkie. Het idee dus van een marktstand op de CD Beurs in Utrecht maar dan lekker vanuit je luie stoel te bezoeken
Mijn uiteindelijke doel is:
• Eigen recensies/foto’s etc plaatsen, allen muziek gerelateerd.
• verkopen van keurig onderhouden 2e hands cd’s voor een prikkie.
• het verkopen van een klein assortiment nieuwe cd’s en dvd’s voor weinig (onder winkelwaarde met een droevige marge). Dit zijn dan vooral titels die ik zelf ook in de kast heb staan , dus de VanDeGriend kwaliteitsgoedkeuring hebben
• Verkoop van collectors items. Nou ja...meer gelegenheid om te showen wat ik allemaal in mijn verzameling heb, want daar vraag ik dan wel te veel voor.
• Nog nader uit te werken…verkoop van cd’s van MuMe-leden, als een soort service oid. Ideeën welkom
Anyway…een grootse aanpak verdient een grootse DOMEINNAAM en de meest grootse die ik kan bedenken, nl. www.cdrob.nl...is al vergegeven

Nu ben ik tig domeinnamen verder en is mijn creativiteit, ook al door de sinterklaasgedichten, tot nul gedaald. Ik heb dus hulp nodig en organiseer derhalve een heuse prijsvraag en deze luidt:
Verzin een Domeinnaam voor CDRob en win een prachtige prijs

• Degene die de winnende domeinnaam verzint, wint een cdbon van € 10,-- te besteden op de site waarvan jij de naam hebt verzonnen. Is toch al gauw 2 cd’s.
• Onder alle andere deelnemers verloot ik dan nog een keer een cdbon van € 5,--, toch minstens een cd.
• En weet je wat, ik doe eens gek, ik verloot ook mijn enige en gekoesterde exemplaar van Arcade Fire’s “Funeral” onder de deelnemers

De Spelregels
1. De naam moet nog niet geregistreerd zijn. Dit kun je hier checken. Hier dus
2. Het wordt een .nl naam
3. Er moet een connectie zijn met de aard van de site.
4. De jury bestaat uit mijzelf en wat familieleden naar goeddunken
5. Ik doe ook mee, maar mocht ik winnen, dan wint de runner-up de cdbon
6. De inschrijving sluit 19 december
Nou, ik hoop op jullie deelname en creativiteit.
Nb. www.cdschurk.nl had ik zelf al verzonnen.
0
geplaatst: 12 december 2006, 21:25 uur
VanDeGriend schreef:
5. Ik doe ook mee, maar mocht ik winnen, dan wint de runner-up de cdbon.
5. Ik doe ook mee, maar mocht ik winnen, dan wint de runner-up de cdbon.

Hehe, snif. Nou ja, op het gevaar af dat ik Arcade Fire win en zelf een site moet beginnen om dat ding kwijt te raken, zal ik eens proberen mee te denken.
0
geplaatst: 12 december 2006, 21:53 uur
lebowski schreef:

Hehe, snif. Nou ja, op het gevaar af dat ik Arcade Fire win en zelf een site moet beginnen om dat ding kwijt te raken, zal ik eens proberen mee te denken.
(quote)

Amen.
Ik opteer voor: www.topdrob.nl
0
geplaatst: 12 december 2006, 22:03 uur
Eén inzending p.p.? Of unlimited ideeën spuien? 
Hoe dan ook, ik ga voor:
www.robruimtop.nl
(danwel: www.rob-ruimt-op.nl)

Hoe dan ook, ik ga voor:
www.robruimtop.nl
(danwel: www.rob-ruimt-op.nl)
0
geplaatst: 12 december 2006, 22:09 uur
Hoe meer hoe beter en hoegroter de kans op eeuwige digitale roem. Alleen aan de loterij doe je maar 1 x mee 

0
geplaatst: 12 december 2006, 22:12 uur
www.rob-cdshop.nl (al dan niet met streepje)
of
www.CD-Rob.nl (met het streepje is de naam nog vrij)
of
www.CD-Rob.nl (met het streepje is de naam nog vrij)
0
geplaatst: 12 december 2006, 22:44 uur
Ik ben als de dood dat ik weer met een exemplaar van The Arcade Fire opgezadeld zit straks. Ik was er net vanaf.
Ik PM je mijn briljante ingevingen wel Rob.
Ik PM je mijn briljante ingevingen wel Rob.
0
geplaatst: 12 december 2006, 22:48 uur
www.robzochteennaamenheefthembijdezedusgevonden.nl
Schijnt nog vrij te zijn.
Dit valt niet onder de briljante ingevingen, dus dit risico is neembaar.
Schijnt nog vrij te zijn.
Dit valt niet onder de briljante ingevingen, dus dit risico is neembaar.
0
geplaatst: 13 december 2006, 10:58 uur
0
geplaatst: 13 december 2006, 11:32 uur
www.cheapcd.nl
www.goedkoperob.nl
www.muziekrob.nl
www.cdforsale.nl
en toen had ik "too many requests"..
www.goedkoperob.nl

www.muziekrob.nl
www.cdforsale.nl