MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Clubs in Londen

zoeken in:
FatBottomedGirl
Ik heb een weekje Londen geboekt in maart a.s. en wil daar een concertje meepikken in een club. Maar ..... er zijn er zo veel

Heeft iemand een suggestie voor een leuke club danwel concertzaal?

Alvast bedankt!

Trash is wel leuk. Al is de leukste avond (op maandag, van Erol Alkan en Rory Philips) daar net op gehouden.

Je zou kunnen kijken op de website van Nicole Blommers, een Nederlands meisje dat in London woont en alle leuke clubs en concertzaaltjes daar wel kent: www.popscene.nl[/url]

De Fabric schijnt de beste te zijn qua geluid en inrichting etc., moet je alleen nog een leuke avond vinden

FatBottomedGirl
Mannen, bedankt! Beide links geven de info die ik zocht! Hoewel The Fabric nog geen programma heeft voor maart houd ik het zeker in de gaten. Ik had de naam nl al eens eerder gehoord.

En via de link van herman kom ik op Londongigguide die mij de keuze geeft tussen Electric 6 of Fairport Convention (afgezien van beschikbaarheid van kaarten natuurlijk). 2 totaal verschillende stijlen maar het kan allebei leuk zijn...

En anders is het altijd leuk iets onbekends te gaan proberen daar!

*Laura*
Koko in Camden!

hallo!
- white heat heeft altijd wel leuke bands op de dinsdag met een clubavond na de bands.
- durrr op de maandag is een aanrader met heel misschien een live band/gast dj.
- old blue last op de woensdag is meestal wel erg ok.

FatBottomedGirl
Uhh.. hoi nicoleb! Ben jij dé nicole b.? Zo ja, dan mijn complimenten voor je site en je muzieksmaak....

Dank je wel voor je tips. Het lullige is echter, dat ik op woensdagochtend aankom en maandagavond vertrek. Het zou wel weer typisch iets voor mij zijn hoor om daarmee de meest interessante avonden mis te lopen.

Zijn er nog leuke places to be voor de rest van de dagen?

Doei!

FatBottomedGirl
*Laura* schreef:
Koko in Camden!

Dank je *Laura*. Ik heb de site gevonden en Koko toegevoegd aan mijn lijstje!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:31 uur

geplaatst: vandaag om 09:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.