MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Nachttempel 2007!

zoeken in:
Dit jaar zijn er weer verschillende clubs genomineerd voor nachttempel award 2007. Op www.nachttempel.nl kun je stemmen op je favoriete club. Ik twijfel tussen Doornroosje en de Effenaar... Wat jullie?

Doornroosje; net als vorig jaar.

Ik heb ook gestemd. Ben toch maar voor de Effenaar gegaan. Daar kom ik ook vaker omdat ik uit Eindhoven kom.. Zijn er nog emer mensen die egstemd hebben?

Yak
Bij gebrek aan Paradiso en Ekko heb ik gestemd voor het Patronaat. Paradiso blijft toch mijn nummer één; goede optredens, fijne sfeer, prachtige zaal.

deric raven schreef:
Doornroosje; net als vorig jaar.

Sympathieke, hele goede sfeer en erg goede boekingen (in de dance scene tenminste)

Paradiso is wel een veel mooiere tent natuurlijk

Ik twijfelde tussen 11 en Off Corso. Vind het allebei geweldige clubs qua sfeer en inrichting, maar 11 wint het toch wel vanwege dat fenomenale uitzicht.

Snap eigenlijk niet wat de Effenaar ertussen doet, daar is toch weinig bijzonders aan? Of is er na de zomer flink verbouwd?

Paard van Troje won dacht ik vorig jaar, maar daar vind ik de sfeer dan weer minder (beetje sfeerloos pand, die metaaldetectoren, die onhandige trap).

Vorig jaar won Doornroosje toch??

voor zover ik de nieuwe effenaar ken vind ik het zeker wel een vette zaal.. ziet er erg mooi uit en de programmering vind ik erg goed..

deric raven schreef:
Vorig jaar won Doornroosje toch??

Ja.

ben wel erg benieuwd wie het dit jaar gaat worden.. ik ga in ieder geval even kijken bij het nachttempel feest..

Gast
geplaatst: vandaag om 00:36 uur

geplaatst: vandaag om 00:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.