menu

Muziek / Algemeen / Hulp voor opdracht

zoeken in:
avatar van OldSkool
Ik heb op school de opdracht reclamemateriaal te ontwerpen die een VMBO'er uit het 3e leerjaar moet aanspreken. Het thema is uiteraard muziek.
We hebben geen specifiek genre, meer algemeen

Heeft iemand leuke suggesties/voorstellen?

Alvast bedankt!

avatar van Glurp
Je zou een flitsende poster kunnen maken voor een één of ander muziek festival.
Dan zet je er een beetje van die top40 bands erop(, zodat het 3 vmbo aanspreekt). Rand activiteiten, goedkoop alcohol weet ik veel.
Daar kan je je wel mee uitleven denk ik.

Mojo Pin
Ik zou ook ho's en bitchez op die poster zetten

avatar van levenvergeten
Mojo Pin schreef:
Ik zou ook ho's en bitchez op die poster zetten


Je generaliseerd totaaaal niet.

avatar van herman
Iets met lawaaierige radiootjes die de jeugd tegenwoordig met zich meedraagt.

Mojo Pin schreef:
Ik zou ook ho's en bitchez op die poster zetten

Absoluut, sex sells. Wie aandacht wil trekken (zeker van 3de jaars middelbare scholieren) kan niet om sex heen.

avatar van OldSkool
Ik zie het al voor me: Jij wordt een bitch van onze school!

Maar we hebben het onderwerp 'festivals' al van de hand gewezen, dus dat kan eigenlijk niet.

avatar van grovonion
Je zou zo een verjaardagsvouw-kaart kunnen maken die als men ze opent een riedeltje afspeelt. Maar ipv een oubollig verjaardagsliedje speel je iets hips af. Probleem is natuurlijk dat het technisch redelijk moeilijk is, maar misschien kun je iets met een goodkope mp3 speler improviseren (dan heeft het riedeltje ineens mp3 kwaliteit). Verder kun je in de kaart slogans verwerken die de reclame boodschap overbrengen. Wel geen idee voor wat je reclame moet maken... copieren = stelen, of reclame voor een muziekwebsite of voor een instrumentenwinkel (dan kan het riedeltje een simpele gitaarrif zijn) etc.

avatar van Oldfart
stop een ijsblokje ( kan imitatie van plastic zijn) en een klodder vaseline of wagensmeer in een plastic hoesje; geript ceedeetje van te promoten muziek/ artiest erbij: vet cool !! Voldoende VMBO ??

avatar van Justinx
Oldfart schreef:
stop een ijsblokje ( kan imitatie van plastic zijn) en een klodder vaseline of wagensmeer in een plastic hoesje; geript ceedeetje van te promoten muziek/ artiest erbij: vet cool !! Voldoende VMBO ??


Sheplays
OldSkool schreef:
Ik heb op school de opdracht reclamemateriaal te ontwerpen die een VMBO'er uit het 3e leerjaar moet aanspreken. Het thema is uiteraard muziek.
We hebben geen specifiek genre, meer algemeen

Heeft iemand leuke suggesties/voorstellen?

Alvast bedankt!


Zelf bedenken, daarvoor zit je op school!

Wat voor school is het?

avatar van OldSkool
Ja, de ironie is groot hier, en het wordt nog ironischer als ik de school zeg

Grafische school Eindhoven

Het materiaal dat dient te worden gemaakt zijn echter een poster e.d, papierbeperkt dus.

avatar van Pellie
OldSkool schreef:
Grafische school Eindhoven


Eindhovense school?
Doe de groeten aan Meneer Peersman

avatar van OldSkool
Heb ik geen les van, maar zal hem de groeten proberen te doen

In Muziek > Algemeen > liedje voor mijn boek:

Hallo,

Ik moet voor school een liedje vinden dat bij mijn boek past. Mijn boek noemt de bliksemdief van rick riordan. Weten jullie een goed liedje dat bij dat past.


Gast
geplaatst: vandaag om 13:59 uur

geplaatst: vandaag om 13:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.