MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Last.TV

zoeken in:
Misschien handig voor diegenen met een last.fm-account: er is nu ook Last.tv. Dit is een mediaplayer die je last.fm profiel linkt aan clips op youtube, zodat je je eigen MTV kunt creëren. Vette shit!

tondeman
Cool

Cool idee, mag alleen wel iets getuned worden, ben niet echt de persoon die op Benny Bennassi, Daft Punk en Royksopp achter elkaar wacht

JSC
Ik krijg na enkele (weliswaar gepaste) muziekclips, plots een Duitse clip over het augusttheater, vervolgens een clip vol sport bloopers, en daarna een Russische video over een of ander gevechtvliegtuig.Staat blijkbaar nog niet op punt

Leuk idee, perfect is het nog niet. Bij Kayak zie ik mensen in een Kayak tijdens een tripje in Alaska, bij low een spitfire die `low´overvliegt

Bij een liveclipje van Plaid kreeg ik ook een groep mensen die buiten zaten te wachten tot de deuren open gingen.

Maar daarvoor had ik wel leuke dingen van o.a. The Beatles en Belle and Sebastian.

*Laura*
Oeh, wat leuk, bedankt voor de tip!

Volgens mij werkte die site niet, want als ik nu www.last.tv intik krijg ik mijn eigen dashboard op last.fm te zien...

Dit is de goede link.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:16 uur

geplaatst: vandaag om 12:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.