Muziek / Algemeen / Favoriete videoclips
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 november 2013, 10:24 uur
De Nieuw-Zeelandse indieband Goodshirt heeft hele leuke en originele clips:
0
geplaatst: 11 juli 2014, 09:11 uur
Ik vond deze 120 minutes-klassieker weer eens terug op Youtube. Ik vind 'm nog altijd lollig.
0
geplaatst: 30 juli 2015, 21:37 uur
Sinds vandaag heb ik wel een minst favoriete videoclip. Wie kan het uitkijken?
0
geplaatst: 8 augustus 2015, 00:40 uur
Ik. Dat valt toch nog wel mee? 
Mijn favoriete clip is al jarenlang PDA van Interpol. Jammer genoeg enkel in slechte kwaliteit op Youtube.

Mijn favoriete clip is al jarenlang PDA van Interpol. Jammer genoeg enkel in slechte kwaliteit op Youtube.
0
buizen
geplaatst: 28 januari 2016, 14:45 uur
Deze videoclip is echt heel raar. Opgenomen in een groothandel voor .. eh.. buizen ofzoiets. Met allemaal gespannen rollen toiletpapier. En dan staat die zanger achter die rollen (toilet?)papier te zingen en dan ineens een beeld van een jonkvrouwe die ergens ligt en dan weer verder met de band in de fabriekshal. Vreemd.
De muziek is dertien in een dozijn hardrock/metal.
Wel een mooi drumstel. Zwart. Double bass. Tama.
De muziek is dertien in een dozijn hardrock/metal.
Wel een mooi drumstel. Zwart. Double bass. Tama.
0
Robertus
geplaatst: 28 januari 2016, 19:39 uur
Als dan toch alles tegenzit, dan tovert deze song én clip toch een lach op mijn gezicht...
0
geplaatst: 24 mei 2020, 22:55 uur
Ik vond een oude post van mij terug waarin een video verdwenen is waarvan ik zeg "gewoon omdat ik steeds om moet lachen". Ik heb even nagedacht wat dat geweest zou kunnen zijn en ik denk dat ik het weet. Whispering Your Name van Alison Moyet. Met Dawn French, voor velen misschien heel flauw maar ik vind 'm heel grappig. Daar zit nog een verhaal aan vast. Whispering Your Name was eigenlijk een akoestische ballade en Moyet was midden jaren '80 in hitartieste. De eerste single van het album waar dit nummer vanaf komt, Essex, haalde slechts een 42e plaats in de Britse hitlijsten. Daarop eiste de platenmaatschappij dat het materiaal van Essex aangepast zou worden om hitgevoeliger en commercieler te worden. Dat werd dus deze versie van Whispering Your Name. Die deed het inderdaad beter. De clip refereert daar overduidelijk naar. Volgens mij speelt Dawn French gewoon een personificatie van haar platenmaastschappij. Het verhaal heeft trouwens een happy end. Moyet kwam los van haar platenmaatschappij, nam zelf alle touwtjes in handen en doet muzikaal tegenwoordig waar ze zelf zin in heeft. Met nog een behoorlijk (Brits) succes ook.
0
geplaatst: 5 maart 2021, 21:14 uur
Dat goede videoclips niet duur hoeven te zijn bewijst Amenra (uit Kortrijk):
* denotes required fields.