MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Wat mis je? (niet op MuMe)

zoeken in:
Er zijn zo van die dingen die er niet zijn en er wel zouden moeten zijn. Waar ik al lang op wacht:

1 dvd's (jaja, meervoud) van Simple Minds, waaronder een carrièreoverzicht van ruim 3 uur en meerdere concerten, voornamelijk uit de oude doos ('80-'85)

2 vervolg uit de dvdreeks 'The History Of Iron Maiden' (dat blijft maar duren)

3 Alchemy en Mandelaconcert op dvd van Dire Straits

4 Oud concert en videoclips op dvd can Chris Rea

5 Video-overzicht op dvd van Fleetwood Mac

6 Video-overzicht op dvd van Bryan Ferry en Roxy Music (ooit verschenen, alleen voor regio 1)

7 Prijsdaling bij alle dvd's van Mylene Farmer (zulke dure vogels!)

8 dvd van Herman van Veens optreden waarin hij nummers covert van popartiesten

9 vervolg op dvd-box van seizoen 1 & 2 van TJ Hooker (wel tv-serie)

10 nieuwe cd van AC/DC

Kijk eens aan, ik ben aan 10 geraakt!

Er zijn ook van die dingen die er zijn en er beter niet zouden zijn, neem bv Eminem, maar zal hier maar stoppen.
O ja, en muziekdvd's op MuMe! Sorry Jordy, Yak en co. Ik kon het niet laten. Maar af en toe eens aan herinneren kan geen kwaad he.

tnf
1) Een verzamelcd met het beste van de Neptunes en N.e.r.d. erop.

Ik heb er zelf wel eentje gemaakt, maar het is typisch iets wat je eigenlijk zou moeten kunnen kopen.

2) Net als een 4-dubbele 'Best of Madonna' in plaats van die twee - qua samenstelling - half gelukte enkele cd's (ook dit heb ik dan maar zelf opgelost...).

3) Een nieuw Etienne de Crecy-album. Waar blijft het? De vorige kwam uit 2000. Ik heb pas geleden de remix-variant van voorgenoemd album gekocht als zoethoudertje, en Super Discount 2 heb ik ook, maar ik wil gewoon een nieuw artiestenalbum. Hij heeft wel de leiding over het Super Discount-project, maar er zijn ook veel anderen te horen op die cd's.

4) Een zender met kwaliteitsdance in de ether, helaas zal dit nooit gaan gebeuren. Alle pogingen in het verleden zijn mislukt. Een etherzender met allerhande soorten relaxmuziek, van lounge tot de wazigste ambient, zou ik ook leuk vinden (vooral voor in de trein!), maar die kans is nóg kleiner.

DVD Lovesexy '88 (live in Dortmund) van Prince.

Nou dan mis ik de DVD van Under A Blood Red Sky van U2. Hij is wel vertoont op televisie, maar niet op DVD verschenen. Tenminste dat denk ik.

En ik mis nog steeds het album Vitalis - Vitalis; blijkbaar kan niemand deze toevoegen.

aERodynamIC schreef:
DVD Lovesexy '88 (live in Dortmund) van Prince.
Aero toch. Heb een geweldig klinkende 100 % beeldkwalieteit dubbel DVD van dit fenomenale optreden. Even zoeken

Doe anders maar even PM

Een officiele versie zou inderdaad wel leuk zijn nog, evenals van de cd die dan direct op 1 in mijn toch al niet misselijke top 10 zou staan.

Verder zou ik een vermogen over hebben voor een 50CD box met live opnames van Prince door de jaren heen.

Daarnaast zit ik heel erg te wachten op een Deluxe uitvoering van Here, My Dear van Marvin Gaye.

1) Dvd van Tears For Fears-Concert In my mind's eye, 1984.
2) (Vooral) Een cd van datzelfde concert...
3) Een film bij het album 'Aero' van Jean Michel Jarre

Dat is het voor even...

Oh, en ik zou bagger veel geld overhebben voor ALLE bijzondere nummers van TFF, samen op een paar cd's.

Want geloof me, dat zijn er nog een paar

Sietse
mijn baard

(ja echt waar ik heb hem er weer eens helemaal afgehaald, nog kaler dan de vorige keer (jaar of 1 1/2 terug) want nu eerst baard trimmer en daarna nog mes)

eazyfan
John Coltrane - A Love Supreme Eerst gekocht maar bleek dan SA-Cd te zijn die ik niet kon afspelen, dan die terug gebracht naar de winkel, ze bestelden nieuwe, kreeg dan de Live Versie, hopelijk krijg ik daarvan ook me geld terug, ik wil zo graag die Cd, 2 keer al mislukt .

VanDeGriend schreef:
Verder zou ik een vermogen over hebben voor een 50CD box met live opnames van Prince door de jaren heen.

In fantastische kwaliteits-uitvoering i.p.v. de bootlegs die toch altijd net even minder zijn

KSPR
Ik zou graag een gratis Voetbal zender willen... Sport 1 willen me ouders helaas niet.

fastpulseboy
ik zou graag een verbod op voetbal willen.

Een fatsoenlijke manier om mijn CD's op te bergen, nu zit alles in van die Xenos-dingen. En het zou dan gelijk handig zijn ook iets te vinden voor kartonnen hoezen op CD's met overhoezen.

tnf
O ja, nog eentje (de vorige poster bracht me op een idee):

Een verbod op kartonnen cd-verpakkingen. Ik haat ze. Hoe mooi ze er bij aankoop ook uit mogen zien (zie o.a. Hed Kandi), dat blijven ze bij vaak draaien zeker niet. Afgesleten hoekjes, vette vingers: Als ik het zou mogen bepalen werd de standaard jewelcase een verplichting. Ze zijn sowieso veel makkelijker in een cd-rek te plaatsen.

Sietse
dan moet je wat voorzichtiger met je spullen om gaan, want ik heb daar over het algemeen geen last van.

lambf
tnf schreef:
O ja, nog eentje (de vorige poster bracht me op een idee):

Een verbod op kartonnen cd-verpakkingen. Ik haat ze. Hoe mooi ze er bij aankoop ook uit mogen zien (zie o.a. Hed Kandi), dat blijven ze bij vaak draaien zeker niet. Afgesleten hoekjes, vette vingers.

Eens, vooral afgeleten of gebogen hoekjes zijn hier een probleem

Als ik het zou mogen bepalen werd de standaard jewelcase een verplichting. Ze zijn sowieso veel makkelijker in een cd-rek te plaatsen.

Naa, die gaan ook veel te snel kapot. Er komen veels te snel scheuren en barstjes in

tnf
Maar... Je kunt ze wel vervangen!

Ik vind die kartonnen verpakkingen ook steeds erg irritant. Bij albums van bijvoorbeeld Pearl Jam erger ik me er nogal aan

Kartonnen verpakkingen zijn veelal een stuk mooier dan de gemiddelde oersaaie jewelcase. De nieuwe (met die ronde hoekjes) zijn ronduit lelijk en zien er bovendien belachelijk uit als ze op de plank staan, omdat er maar 3/4 van de rug te zien is.
Weg met die nieuwe jewelcases!

Trouwens, mensen die zeuren over het kapotgaan van digipacks of kartonnetjes kunnen beter duploblokken gaan sparen.

neo
Tja, ik heb wat cd's die nu zo'n 10 jaar oud zijn en die kartonnen hoesjes zijn al behoorlijk versleten. Daar ontkom je niet aan. Maar jammer is het wel, vooral als je er ontzettend zuinig op bent geweest. Daar mag je dan best om zeuren. Heb liever jewelcases.

Sietse
moet ik wat foto's nemen van kartonnen hoezen van 15 jaar oud? Bij mij zien ze er vrijwel allemaal nog ontzettend goed uit.

Ik vraag me echt af wat jullie met die dingen doen.

De lijm laat vaak los naar 15 jaar.

[quote]musicboy schreef:

3 Alchemy en Mandelaconcert op dvd van Dire Straits

deze bezit ik al jaren op dvd , dus ze zijn te krijgen.

neo
Sietse schreef:
moet ik wat foto's nemen van kartonnen hoezen van 15 jaar oud? Bij mij zien ze er vrijwel allemaal nog ontzettend goed uit.

Ik vraag me echt af wat jullie met die dingen doen.

Te bang om het hoesje te moeten openklappen om de cd eruit te kunnen pakken... Zeg niet zomaar dat ik er zuinig op ben.

[quote]rudiger schreef:
(quote)

WAAR? WAAR? WAAR?
en HOE? HOE? HOE?
Legaal circuit?
Please, help me!

Het ene kartonnen hoesje is het andere niet...

Die Hed Kandi-dingen worden uitgegeven op glossy karton dat veel ontvankelijker is voor vuil, vet ed. dan die naar antiek ruikende kartonnen hoesjes van bv. de releases op het Constellation label.

Em die van Pearl Jam zijn idd. vrij irritant: ik kan mijn CD van No Code niet meer normaal draaien, omdat ie op een gegeven vast zat geplakt aan de binnenkant van het hoesje.

FuckFace
De nieuwe van Guns n' Roses.

Toen ik thuiskwam met There's A Riot Going On van Sly....enz...
moest ik zodanig wurmen om de cd uit de kartonnen verpakking te krijgen dat ik zomaar een scheur in de kartonnen hoes maakte.....heel erg jammer, mits wat plakwerk met doorschijnende tape het euvel verholpen, maar toch zijn dat dingen waar je niet gelukkig van wordt.......gvd

Zigstar
De cd's van David Bowie voor een redelijke prijs! Ik wandelde vandaag rond in de Fnac in Gent en stelde vast dat de gemiddelde prijs van een Bowie-album zo rond de 25€ ligt! Schandalig!

Misterfool
Een nieuw album van Steven Wilson en consorten.

*consorten.

Misterfool
Een tikfout is snel gemaakt

buizen
Weinig

Gast
geplaatst: vandaag om 22:26 uur

geplaatst: vandaag om 22:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.