Muziek / Algemeen / Hoeveel een artiest kan veranderen...
zoeken in:
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 16:25 uur
Wat een lekker was Stevie Nicks (Fleetwood mac) vroeger
Ergens midden-eind jaren 70:

Tijdens de Unleashed tour (die nu loopt)

Ergens midden-eind jaren 70:

Tijdens de Unleashed tour (die nu loopt)

0
Antonio
geplaatst: 25 augustus 2009, 21:31 uur

Oke, deze man veranderde bij nader inzien nauwelijks

0
geplaatst: 29 augustus 2009, 23:33 uur
Goh, die laatste foto lijkt een beetje op Zappa hoe hij er nú uit had gezien. Wist niet dat hij dat uiterlijk nog heeft 'gehaald'.
0
Antonio
geplaatst: 30 augustus 2009, 00:31 uur
Omsk schreef:
Goh, die laatste foto lijkt een beetje op Zappa hoe hij er nú uit had gezien. Wist niet dat hij dat uiterlijk nog heeft 'gehaald'.

Deze bovenstaande foto zal gemaakt zijn ergens in 1993, zijn laatste levensjaar helaas

En dan te bedenken wat de beste man in de afgelopen 16 jaar nog had kunnen bereiken, ware het niet dat hij al op 52 jarige leeftijd door die verschrikkelijke ziekte is weggeslagen...
0
Aloanator
geplaatst: 24 december 2009, 15:15 uur
Serj Tankian (System of a Down zanger)
Van een vieze man:

Naar iets minder vieze man:

Naar een keurige heer
:

Van een vieze man:

Naar iets minder vieze man:

Naar een keurige heer
:
0
geplaatst: 24 december 2009, 15:21 uur
0
Aloanator
geplaatst: 25 december 2009, 10:50 uur
Die is zonder makeup misschien nog wel enger dan met...
0
The Oath
geplaatst: 25 december 2009, 14:52 uur
1967:

1971:

Op het einde zag ie er al meer uit als een dichter dan een muziekicoon (wat ie natuurlijk altijd beiden geweest is)

1971:

Op het einde zag ie er al meer uit als een dichter dan een muziekicoon (wat ie natuurlijk altijd beiden geweest is)
0
geplaatst: 25 december 2009, 23:50 uur
Hij doet me hier eerder denken aan de hoofdrolspeler uit een bekend boek van Daniel Defoe.
0
The Oath
geplaatst: 26 december 2009, 01:50 uur
itchy schreef:
Ja, want dichters hebben een baard.
Bwaja, toch de alternatieve hippie-dichters met een IQ van 150.

0
geplaatst: 26 december 2009, 01:54 uur
Ik snap eigenlijk niet helemaal wat het hebben van een hoog IQ te maken heeft met het hebben van een baard.
0
geplaatst: 26 december 2009, 01:57 uur
Baardharen bevatten extra hersencellen die het IQ verhogen.
Waar/ Niet waar
Doorhalen wat niet van toepassing is.
Waar/ Niet waar
Doorhalen wat niet van toepassing is.

0
The Oath
geplaatst: 26 december 2009, 02:04 uur
Arrie schreef:
Ik snap eigenlijk niet helemaal wat het hebben van een hoog IQ te maken heeft met het hebben van een baard.
De meeste dichters hebben toch een hoger IQ?
Jim Morrison had een IQ van 150.
En de meeste dichters zijn volgens mij alternatiever en linkser. En de jaren 60 en 70 associeer je direct met de Vietnamoorlog en dus met hippies.
0
Daily Operator
geplaatst: 26 december 2009, 02:04 uur
itchy schreef:

Maar wat is Jim van The Doors veranderd in die jaren... ik zag laatst die film van hem waar hij op het einde zelfs al grijs was, en dat in zijn 30- jaren.
0
geplaatst: 26 december 2009, 02:06 uur
The Oath schreef:
(quote)
Ah, dat is nieuw voor me.
0
geplaatst: 26 december 2009, 02:15 uur
Daily Operator schreef:

Maar wat is Jim van The Doors veranderd in die jaren... ik zag laatst die film van hem waar hij op het einde zelfs al grijs was, en dat in zijn 30- jaren.
(quote)

Was dat niet bedoeld als terugblik, maar dan gezien als hij gewoon door geleefd had; dus als 50+er?
0
geplaatst: 26 december 2009, 10:45 uur
The Oath schreef:
En de meeste dichters zijn volgens mij alternatiever en linkser.
En de meeste dichters zijn volgens mij alternatiever en linkser.
Dichters zijn er in allerlei soorten, maten, uiterlijken en heb je van alle politieke richtingen. Toch begrijp ik je wel hoor, maar je hebt mogelijk alleen wat last van tunnelvisie. Vaak verdwijnt die handicap met het ouderworden, dus geen zorgen.

The Oath schreef:
Jim Morrison had een IQ van 150.
In 1967 misschien wel, maar in 1971 mogelijk niet meer. Jim Morrison had een IQ van 150.

deric raven schreef:
Was dat niet bedoeld als terugblik, maar dan gezien als hij gewoon door geleefd had; dus als 50+er?
Was dat niet die film waarin hij met zijn roze strippenkaart op bezoek ging bij zijn neef van 103 omdat hij hulp nodig had bij het invullen van zijn aanvraag-rollatoren? Daarna gingen ze samen met Vervoer op Maat naar Schoonenberg omdat Jim dacht dat zijn gehoorapparaat bijgeluiden vertoonde. Achteraf bleken die geluiden gewoon in zijn kop te zitten, maar dat terzijde.
0
geplaatst: 26 december 2009, 13:14 uur
Ik heb me laten vertellen dat je dood kunt gaan aan zo'n pigmentziekte.
* denotes required fields.