MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Welke liedjestekst ken je volledig van buiten?

zoeken in:
lessien
Lavinia van The Veils, misschien omdat dat hier veel te vaak speelt. Pulled Under at 2000 Metres a Second van Anathema ken ik ook vanbuiten maar vraag mij niet waarom.

I Still Remember van Bloc Party, Fix You van Coldplay, Chasing Cars van Snow Patrol, veel van Saybia en Amie van Damien Rice (de laatste, daarbij zijn de laatste foutjes nu verbeterd)

vanwege talloze keren gehoord en vanwege talloze keren neergepend te hebben tijdens verloren studietijd: 'Personal Things' van The Triffids

Heb ook een goed geheugen voor lyrics, ken ook echt teveel van de albums:
Elliot Smith-Elliot Smith
Queens Of The Stone Age/Songs For The Dead/Rated R-Queens Of The Stone Age
Spiderland-Slint
The Bends-Radiohead
Pinkerton/Weezer/Weezer-Weezer
Surfer Rosa/Doolittle-Pixies
En nog hopen andere liedjes

Ik heb een miserabel geheugen voor lyrics, ik ken alleen de tekst voor dat ..euh..ene nummer van de Counting Crows. Ah ja, Mr.Jones en dan nog alleen als ik kan meezingen. Hmm, Russians van Sting (met dank aan mijn vroegere juffrouw Engels), Hotel yorba van the Whitestripes en Obladi-oblada kan ik ook nog aardig van buiten.

EVANSHEWSON
grovonion schreef:
Ik heb een miserabel geheugen voor lyrics, ik ken alleen de tekst voor dat ..euh..ene nummer van de Counting Crows. Ah ja, Mr.Jones en dan nog alleen als ik kan meezingen. Hmm, Russians van Sting (met dank aan mijn vroegere juffrouw Engels), Hotel yorba van the Whitestripes en Obladi-oblada kan ik ook nog aardig van buiten.

De meeste verwarren inderdaad meezingen met helemaal alleen in je eentje de tekst in je geheugen oproepen, dus de meeste snoevers geloof ik hier niet, zo is dat!

ik kan alle liedjes van sigur ros zo meeblerren.

Raekwon the chef
snarf349 schreef:
ik kan alle liedjes van sigur ros zo meeblerren.

ook die van ( ) ??

Gast
geplaatst: vandaag om 07:17 uur

geplaatst: vandaag om 07:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.