MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Nummers voor dansles?

zoeken in:
Mijn zus geeft les in een dansclub hier in de buurt en vroeg mij of ik geen leuke liedjes had. Wat ik had was niet goed genoeg dus vraag ik raad aan jullie. Weten jullie nog enkele leuke Pop/R&B/Hiphop songs? Het mogen classics, onbekende of nieuwe liedjes zijn. Het maakt allemaal niet zo veel uit, als het maar leuk klinkt.

Bijvoorbeeld Rihanna - Don't Stop the music of Kat Deluna - Whine up en noem maar op

Wellicht niet wat je zoekt maar wel leuk om in dit verband te noemen:

Kings of Convenience - I'd Rather Dance with You

haha inderdaad niet echt wat ik zoek nee

Ik zal ook een duit in het zakje doen:

Mag het ook goede oude Rock 'N' roll zijn?
Met genoeg bier op wordt deze wel iets:

Leuk nummertje:

Nothing else matters: was de openingsdans op m'n nonkel's huwelijk (toen was ik nog niet bezig met Metallica, maar ik kende het nummer wel):

judas Priest - Diamonds and rust (acoustic):

Jij hebt wel een erg brede definitie van "Pop/R&B/Hiphop", Age.

Is een Promiscuous Girl van Nelly Furtado niet leuk om op te dansen?

herman schreef:
Jij hebt wel een erg brede definitie van "Pop/R&B/Hiphop", Age.

Ah, ik heb er over gelezen.

Jaja goed Promiscuous girl

Nog meer...:D

Ik heb op Michael Jackson - They Don't Care About Us en Patti Smith - Because The Night dansles gehad. En volgens mij ook Mental Theo en DJ Jean. Ik weet niet of je er wat aan hebt.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:47 uur

geplaatst: vandaag om 08:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.