MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Gratis Heaven

zoeken in:
Veel van jullie kennen het tijdschrift Heaven wel. Het toeval wil dat ik daar een abonnement op heb gewonnen. En nu mag ik "mijn gepassioneerde muziekvrienden" laten delen in de feestvreugde. Ja wel, als ik hen het postadres geef van mijn 'muziekvrienden', krijgen zij een gratis exemplaar toegestuurd. Ze zullen je vast wel een abonnement proberen aan te smeren, maar daar kun je natuurlijk gewoon 'nee' tegen zeggen. Of 'ja', als je het een leuk blad vindt.

Voor diegenen die Heaven niet kennen, dit staat in de brief van heb die ik hier heb liggen: "Zoals bekend, schrijft Heaven over vele muziek die niet in de platte media verschijnt. Muziekjuweeltjes die oren en hart blijvend strelen doordat ze gemaakt zijn door bewezen rasartiesten of daadwerkelijke aanstormende talenten. Hierover haalt Heaven (sinds 1999) voor de lezers alvast de 'krenten' uit de popmuziek' (pop, soul, blues, rock, reggae, r&b, folk, country, werelmuziek en eigentijdse stromingen)."

Mochten jullie een gratis exemplaar willen, dan moet je maar even een PM sturen met je adres. Aangezien ik toch ook wel ergens een grens wil stellen (ik heb al een paar irl vrienden gecharterd en Heaven zal vast niet naar 1842 Musicmeterlezers zo'n blad opsturen), doe ik dit alleen voor de eerste 5 mensen die me PM'en.

Groetjes,

Herman

Gast
geplaatst: vandaag om 23:26 uur

geplaatst: vandaag om 23:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.