MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De definitieve foto van ...

zoeken in:
Father McKenzie
Lukk0 schreef:
Soap&Skin (Anja Plaschg):

(afbeelding)

Ik ken die artieste langs geen kanten, maar ik vind de foto gewoon oppermachtig mooi!!

Nog niet voorbij gekomen. Voor deze gasten, niet het heden maar het grijze verleden.

(afbeelding)

Zorin
Ok nu: toch de meest invloedrijke/vernieuwende Rockgitarist (na Hendrix en niet de enige) wiens invloed ook een vernieuwing teweeg bracht........Mr. Eddie Van Halen ( zeg ik als neutrale mede Jazz-liefhebber).

(afbeelding)

..en voor de Jazz Mr. Miles Davis....

(afbeelding).

Father McKenzie
Ik vind na Hendrix deze Jimmy Page eigenlijk nogal een béétje invloedrijker en belangrijker dan - in hemelsnaam - Eddie Van Halen (die wel een goede gitarist is, begrijp me niet verkeerd, maar niet van de grootte-orde van een Hendrix of een Jimmy Page hoor...)
Dit is Jimmy in zijn topdagen, met een dubbleneck guitar;

(afbeelding)

Zorin
Ik neem het je niet kwalijk, maar liefde is blind Pat ; neemt niet weg dat Jimmy Page ook een hele grote was en invloedrijk, maar na Hendrix heeft niemand meer dié invloed gehad als Eddie van Halen (ook uiteraard beïnvloedt door diegenen voor hem) qua gitaarspel op Rock/Metal (ook wel de 1e 'shredder' genoemd); hij was zeer vernieuwend en JP is toch meer van de 1e generatie Rockgitaristen, maar ook zeker één van de grootsten. Die discussie is overigens offtopic hier; het gaat mij niet om beter/beste (anderen hebben het later uiteraard weer verder 'uitgebreid' en 'ontwikkeld').

Ook een prachtige foto van Mr. Page; dat zeker.

Misterfool

(afbeelding)

Peter Hammill

(afbeelding)

peter gabriel

(afbeelding)
mark hollis

(afbeelding)
ian anderson

(afbeelding)
pink floyd

Father McKenzie
Hier vond ik Michael nog een prima uiterlijk hebben. Toen had iemand hem moeten stoppen om zijn gezicht voorgoed te verknoeien;

(afbeelding)

Zorin
Eens Patrick; dit lijkt wel één uit '83/'84, na het accident met zijn 'haarbrand' (linksboven).....

Father McKenzie
Ik denk het ook, ja!

Zorin
Deze foto past wel bij hem....

Social_Mask
Nick Drake

(afbeelding)

Hier vindt je een aantal foto's van Nick Drake gemaakt door Keith Morris. Zeker de moeite waard.

Jeff Buckley

(afbeelding)

Syd Barrett

(afbeelding)

Morphine

(afbeelding)

Social_Mask
Ik zat net even te bladeren in dit topic, en nu ben ik verliefd op Lisa Mitchell. Bedankt L_T_B!

Dit is overigens ook een ontzettend leuke foto van haar:

(afbeelding)

Father McKenzie
Die foto met zijn paardestaartjes.... euh, daar moet je van houden, zeg ik maar..
Ik vind deze van Zappa dan weer de mooiste;

(afbeelding)

Social_Mask schreef:
Ik zat net even te bladeren in dit topic, en nu ben ik verliefd op Lisa Mitchell. Bedankt L_T_B!

Dit is overigens ook een ontzettend leuke foto van haar:

(afbeelding)

(afbeelding)

pretfrit
Lisa Mitchell

+1

Zappa

-1

Zorin
Ik heb Lisa ook liever dan Frank (in alle opzichten ), maar ze is wel wat 'skinny'......(kep liever wat meer rond(d)ingen).

Benno

(afbeelding)

Moondog

Misterfool
oude viking

ene lisa mitchell. ik zou het niet erg vinden om met haar een beschuitje te eten

Stijn_Slayer
Zo'n plankje? Ik pas.

Father McKenzie
Ik ken haar niet eens, maar er zit geen vlees aan, daar doe je je vast en zeker pijn aan, ook mijn ding niet....

Social_Mask
Daar ligt onze Lisa Mitchell niet wakker van, denk ik zo.

En haar figuur is juist enorm aandoenlijk. Zo fragiel.. Ach, ik word er haast 'week' van.

Stijn_Slayer
Als je haar ***** breekt ze doormidden.

Social_Mask
Nou, laten we hopen dat het ooit zover komt.

Misterfool
het zou haar inderdaad wel staan om wat aan te komen. maar iets in dat gezicht van haar vind ik erg mooi.

Social_Mask
'Wat aan te komen'.. Blasfemie!

Count Bass D:

(afbeelding)

Emancipator:

(afbeelding)

P.O.S:

(afbeelding)

Pete Rock:

(afbeelding)

Common Sense:

(afbeelding)

Donald Byrd:

(afbeelding)

Mr. Lif:

(afbeelding)

Muddy Waters:

(afbeelding)

The Foreign Exchange:

(afbeelding)

Zorin
Die van Muddy Waters vind ik echt dope....(Yo !!...of zo... en mét duim, wijsvinger en pink omhoog )

Misterfool
die foto van mr lif is wel grappig

Zorin schreef:
Die van Muddy Waters vind ik echt dope....(Yo !!...of zo... en mét duim, wijsvinger en pink omhoog )

Nee dan krijg je kramp in je hand. Gewoon je zelf zijn en dan ben je al meer hiphop dan dat je denkt.

Die foto's van P.O.S en Pete Rock zijn trouwens gemaakt voor Hiphopleeft. Die foto van Pete Rock nog zeer recent bij zijn optreden in amsterdam.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:59 uur

geplaatst: vandaag om 13:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.