Muziek / Algemeen / De definitieve foto van ...
zoeken in:
0
Father McKenzie
geplaatst: 17 april 2010, 18:14 uur
Lukk0 schreef:
Soap&Skin (Anja Plaschg):
(afbeelding)
Soap&Skin (Anja Plaschg):
(afbeelding)
Ik ken die artieste langs geen kanten, maar ik vind de foto gewoon oppermachtig mooi!!
0
geplaatst: 17 april 2010, 19:47 uur
Nog niet voorbij gekomen. Voor deze gasten, niet het heden maar het grijze verleden.

0
Zorin
geplaatst: 17 april 2010, 21:42 uur
Ok nu: toch de meest invloedrijke/vernieuwende Rockgitarist (na Hendrix en niet de enige) wiens invloed ook een vernieuwing teweeg bracht........Mr. Eddie Van Halen ( zeg ik als neutrale mede Jazz-liefhebber).

..en voor de Jazz Mr. Miles Davis....
.

..en voor de Jazz Mr. Miles Davis....
.
0
Father McKenzie
geplaatst: 17 april 2010, 22:14 uur
Ik vind na Hendrix deze Jimmy Page eigenlijk nogal een béétje invloedrijker en belangrijker dan - in hemelsnaam - Eddie Van Halen (die wel een goede gitarist is, begrijp me niet verkeerd, maar niet van de grootte-orde van een Hendrix of een Jimmy Page hoor...)
Dit is Jimmy in zijn topdagen, met een dubbleneck guitar;

Dit is Jimmy in zijn topdagen, met een dubbleneck guitar;

0
Zorin
geplaatst: 17 april 2010, 22:22 uur
Ik neem het je niet kwalijk, maar liefde is blind Pat
; neemt niet weg dat Jimmy Page ook een hele grote was en invloedrijk, maar na Hendrix heeft niemand meer dié invloed gehad als Eddie van Halen (ook uiteraard beïnvloedt door diegenen voor hem) qua gitaarspel op Rock/Metal (ook wel de 1e 'shredder' genoemd); hij was zeer vernieuwend en JP is toch meer van de 1e generatie Rockgitaristen, maar ook zeker één van de grootsten. Die discussie is overigens offtopic hier; het gaat mij niet om beter/beste (anderen hebben het later uiteraard weer verder 'uitgebreid' en 'ontwikkeld').
Ook een prachtige foto van Mr. Page; dat zeker.
; neemt niet weg dat Jimmy Page ook een hele grote was en invloedrijk, maar na Hendrix heeft niemand meer dié invloed gehad als Eddie van Halen (ook uiteraard beïnvloedt door diegenen voor hem) qua gitaarspel op Rock/Metal (ook wel de 1e 'shredder' genoemd); hij was zeer vernieuwend en JP is toch meer van de 1e generatie Rockgitaristen, maar ook zeker één van de grootsten. Die discussie is overigens offtopic hier; het gaat mij niet om beter/beste (anderen hebben het later uiteraard weer verder 'uitgebreid' en 'ontwikkeld'). Ook een prachtige foto van Mr. Page; dat zeker.
0
Misterfool
geplaatst: 17 april 2010, 22:52 uur

Peter Hammill

peter gabriel

mark hollis

ian anderson

pink floyd
0
Father McKenzie
geplaatst: 18 april 2010, 08:22 uur
Hier vond ik Michael nog een prima uiterlijk hebben. Toen had iemand hem moeten stoppen om zijn gezicht voorgoed te verknoeien;

0
Zorin
geplaatst: 18 april 2010, 08:29 uur
Eens Patrick; dit lijkt wel één uit '83/'84, na het accident met zijn 'haarbrand' (linksboven).....
0
Social_Mask
geplaatst: 18 april 2010, 11:57 uur
Nick Drake

Hier vindt je een aantal foto's van Nick Drake gemaakt door Keith Morris. Zeker de moeite waard.
Jeff Buckley

Syd Barrett

Morphine

Hier vindt je een aantal foto's van Nick Drake gemaakt door Keith Morris. Zeker de moeite waard.
Jeff Buckley

Syd Barrett

Morphine

0
Social_Mask
geplaatst: 18 april 2010, 12:01 uur
Ik zat net even te bladeren in dit topic, en nu ben ik verliefd op Lisa Mitchell. Bedankt L_T_B!
Dit is overigens ook een ontzettend leuke foto van haar:

0
Father McKenzie
geplaatst: 18 april 2010, 12:03 uur
Die foto met zijn paardestaartjes.... euh, daar moet je van houden, zeg ik maar..
Ik vind deze van Zappa dan weer de mooiste;

Ik vind deze van Zappa dan weer de mooiste;

0
geplaatst: 18 april 2010, 13:01 uur
Social_Mask schreef:
Ik zat net even te bladeren in dit topic, en nu ben ik verliefd op Lisa Mitchell. Bedankt L_T_B!
(afbeelding)
(afbeelding)
0
Zorin
geplaatst: 18 april 2010, 13:10 uur
Ik heb Lisa ook liever dan Frank (in alle opzichten
), maar ze is wel wat 'skinny'......(kep liever wat meer rond(d)ingen).
), maar ze is wel wat 'skinny'......(kep liever wat meer rond(d)ingen).
0
Misterfool
geplaatst: 18 april 2010, 14:22 uur
oude viking 
ene lisa mitchell. ik zou het niet erg vinden om met haar een beschuitje te eten

ene lisa mitchell. ik zou het niet erg vinden om met haar een beschuitje te eten

0
Father McKenzie
geplaatst: 18 april 2010, 14:48 uur
Ik ken haar niet eens, maar er zit geen vlees aan, daar doe je je vast en zeker pijn aan, ook mijn ding niet....
0
Social_Mask
geplaatst: 18 april 2010, 15:53 uur
Daar ligt onze Lisa Mitchell niet wakker van, denk ik zo. 
En haar figuur is juist enorm aandoenlijk. Zo fragiel.. Ach, ik word er haast 'week' van.

En haar figuur is juist enorm aandoenlijk. Zo fragiel.. Ach, ik word er haast 'week' van.

0
Misterfool
geplaatst: 18 april 2010, 16:09 uur
het zou haar inderdaad wel staan om wat aan te komen. maar iets in dat gezicht van haar vind ik erg mooi.
0
geplaatst: 18 april 2010, 16:43 uur
Count Bass D:

Emancipator:

P.O.S:

Pete Rock:

Common Sense:

Donald Byrd:

Mr. Lif:

Muddy Waters:

The Foreign Exchange:

Emancipator:

P.O.S:

Pete Rock:

Common Sense:

Donald Byrd:

Mr. Lif:

Muddy Waters:

The Foreign Exchange:

0
Zorin
geplaatst: 18 april 2010, 17:16 uur
Die van Muddy Waters vind ik echt dope....(Yo !!...of zo... en mét duim, wijsvinger en pink omhoog
)
)
0
geplaatst: 18 april 2010, 17:55 uur
Zorin schreef:
Die van Muddy Waters vind ik echt dope....(Yo !!...of zo... en mét duim, wijsvinger en pink omhoog
)
) Nee dan krijg je kramp in je hand. Gewoon je zelf zijn en dan ben je al meer hiphop dan dat je denkt.

Die foto's van P.O.S en Pete Rock zijn trouwens gemaakt voor Hiphopleeft. Die foto van Pete Rock nog zeer recent bij zijn optreden in amsterdam.

* denotes required fields.