MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Waar is dit album in godsnaam te krijgen topic

zoeken in:
Ik zag ooit bij Midtown dit album staan, had geen tijd om het te luisteren, ik dacht volgende keer, album nooit meer gezien daarna, nog nooit zoveel spijt gehad, dit lijkt me zo'n goede cd. Weet iemand waar je deze in hemelsnaam kan krijgen? Klik Hier voor het plaatje en de tracklist.

Gewoon bij de Franse tak van Amazon

Wel handig als je geen frans kan lezen...

bij bol: http://www.nl.bol.com/is-bin/I...

5-10 werkdagen en betalen per acceptgiro

Aurum schreef:

Je maakt het weer veel te makkelijk

Dit kan weleens eens een heel handig topic worden. Ik probeer al heel lang Sulphuric Saliva - Noisetracks (2000) te vinden, maar is me nog steeds niet gelukt. Iemand een tip?

Ik heb em ... maar je krijg hem niet

Sorry, niet echt behulpzaam, ik weet het.

Aurum schreef:

Ik ben u eeuwig dankbaar! Wel vreemd, gewoon bij bol te krijgen en niet in de winkels en bij het invoeren van de cd titel en het woord "bestellen" in google kwam ik ook nergens, maar bedankt he, toppie! (Cd staat niet eens op moviemeter, heeft iemand deze wel eens geluisterd...?? Hoe is deze cd ?)

www.froogle.com, dan heb je betere resulaten als je dingen wil bestellen.

Heb eens gek gedaan, heb Hitman 2 gewoon op de gok besteld. En warempel, hadden ze Dr. Macabre - Memoires d'Outre-Tombe ook bij bol, gelijk erbij besteld, wel weer hoop centjes, maar ach, lever ik weer es een bijdrage aan de muziek industrie toch...

BOL heeft best veel inderdaad. Heb er al dingen als Venetian Snares, Merzbow, Astrobotnia, Gridlock, Jega etc. besteld. En je hoeft pas te betalen als je 'm in de bus hebt en alles goed is. Zelfs als het hoesje beschadigd is kun je het melden en sturen ze 1 of 2 nieuwe hoesjes.

Sietse
hmm zijn volgens mij allemaal dingen die ik hier in Amsterdam gewoon bij Get Records kan krijgen.

Sietse schreef:

hmm zijn volgens mij allemaal dingen die ik hier in Amsterdam gewoon bij Get Records kan krijgen.

Ik kan hier in Eindhoven voor deze muziek gelukkig ook bij Rare-Records en Bullit terecht.

Sietse schreef:

Tja niet iedereen woont hier in Amsterdam...

Sseagal schreef:

Ik zag ooit bij Midtown dit album staan, had geen tijd om het te luisteren, ik dacht volgende keer, album nooit meer gezien daarna, nog nooit zoveel spijt gehad, dit lijkt me zo'n goede cd. Weet iemand waar je deze in hemelsnaam kan krijgen? Klik Hier voor het plaatje en de tracklist.

--- Even mijn eigen toko promoten ---

Mocht je in de buurt van Enschede wonen: de CD-Uitleen alhier levert hem je voor 19,04 euro. Levertijd waarschijnlijk een goeie week. Moet je wel even lid worden en hem zelf komen afhalen.

Die Sulphuric Saliva van tovenaar kunnen wij trouwens ook niet 1,2,3 aankomen.

Dit:
lebowski schreef:
Gewoon bij de Franse tak van Amazon
is trouwens een andere dan deze:
Aurum schreef:

Die bij bol is een release op W-Keys (die wij voor 19,04 euro leveren). Die bij amazon.fr is een release op Epileptik, die ik alleen tegenkom onder de titel Way of the Sword, en bij ons voor 14,31 te bestellen is (levertijd ook ruim een week).

Sietse
lebowski schreef:
(quote)

Tja niet iedereen woont hier in Amsterdam...

Daar heb je gelijk in, maar om het dan anders te zeggen...ik kom uit Tilburg en ook daar heb je winkels waar vrijwel alles te krijgen is, al moet je soms wel een enkele keer bestellen...

Winkels om daar te checken:
Tommy
Sounds
Antenne (met name goed voor electronische muziek op vinyl)

Wat ik hier mee wil zeggen is dat in principe vrijwel iedere wat grotere stad wel een goede platenzaak heeft. En als ze iets niet op voorraad hebben kunnen ze het altijd wel bestellen.
Er zijn natuurlijk altijd dingen waar dat niet mee lukt omdat die geen grote distrubutie hebben...maar kom op, als ze het bij bol.com hebben dan kun je het bij iedere beetje fatsoenlijke platenslijter krijgen.

tovenaar schreef:

Dit kan weleens eens een heel handig topic worden. Ik probeer al heel lang Sulphuric Saliva - Noisetracks (2000) te vinden, maar is me nog steeds niet gelukt. Iemand een tip?

Heb even een tijdje gezocht, maar moeilijk te vinden inderdaad. Misschien eens rondvragen in de grotere platenzaken of die te bestellen is of mailen/bellen? (mits je er 1 hebt in de buurt of meerdere)

Lekker dan, na een paar dagen krijg ik het bericht van bol.com dat beide cd's van macabre/lunatic asylum niet leverbaar meer zijn, waarom staat het dan nog op de site........aaaaaaaaaaarrrrrggggghhh!

tovenaar schreef:

ik heb hem besteld bij Stefan van Soundbase.. hij heeft hem voor mij bijbesteld bij UWe.. is wel al 3 jaar geleden, maar als het je niet lukt zou ik zeggen: stap gewoon op meneer saliva zelf af, en vraag het aan hem. hij weet het vast en zeker...

waar is de tijd dat je die vette shit nog kon kopen op urbanshadows.com ??..

ikzelf zoek nog steeds de cd's van Speedy J onder zijn alias Jochem Paap (huh?hah!!)

Jochem Paap - Vrs-Mbnt-Pcs 95-98 I en II

jaren geleden uitgebracht op Pete Namlook's label, maar had gelimiteerde oplage van 2000 stuks..
heeft iemand deze ooit nog eens ergens tweede hands zien liggen?? hoezo grootste uitdaging ooit?
mijn neef heeft tot nu toe alle klassiekers wat betreft platen en cd's gevonden die wij maar wilden hebben.. je kunt het zo gek niet bedenken// alle deathchants, alle rebelscums, alles van deadend, alles van epiteth, alles alles alles alles.. maar je raadt het al: geen VRS-MBNT-PCS.. nergens maar dan ook echt nergens te krijgen.. zelfs Jochem zelf weet van niets..

Yak
Is dit iets? Iemand op eBay UK verkoopt hem voor niet veel.

Maartenn (crew)
Ik zou wel "Spuugdingen Op Die Mic" willen hebben van Opgezwolle, maar ik vrees dat ik die alleen maar met heel veel mazzel tegen kan komen. Of heeft iemand hem hier nog?

Ik heb hem een jaar geleden gekocht bij Concerto in Amsterdam, die hebben hem misschien nog wel.

Maartenn (crew)
BoordAppel schreef:
Ik heb hem een jaar geleden gekocht bij Concerto in Amsterdam, die hebben hem misschien nog wel.

Oké thanks man! Ik zal eens even kijken! Heel erg bedankt. Als iemand anders nog suggesties heeft, sta ik daar natuurlijk ook voor open

Gast
geplaatst: vandaag om 09:25 uur

geplaatst: vandaag om 09:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.